blödning=missfall?
Missfall
  1. hopp-lös
    #1

    blödning=missfall?

    plussade förra veckan och borde vara (varit?) i v. 5 nu.
    igår fick jag en blödning som bara syntes när jag torkade mig, i morse hade den blivit värre. och det känns i magen som det brukar göra när en dunder mens är på g...
    har en tid hos gyn idag,
    men hur stora är oddsen att det inte är kört?

    det känns verkligen inte som att det blir någon bebis i augusti :'( *glaset är halvtomt*
  2. 1
    blödning=missfall? plussade förra veckan och borde vara (varit?) i v. 5 nu.
    igår fick jag en blödning som bara syntes när jag torkade mig, i morse hade den blivit värre. och det känns i magen som det brukar göra när en dunder mens är på g...
    har en tid hos gyn idag,
    men hur stora är oddsen att det inte är kört?

    det känns verkligen inte som att det blir någon bebis i augusti :'( *glaset är halvtomt*
  3. hopp-lös
    #2
    antagligen är det utomkvedshavandskap, gyn var inte 100 så jag ska dit igen på torsdag.

    någon som har erfarenhet av detta?
  4. 2
    antagligen är det utomkvedshavandskap, gyn var inte 100 så jag ska dit igen på torsdag.

    någon som har erfarenhet av detta?
  5. hopp-lös
    #3
    det blev ett missfall.

    mitt andra missfall.
    det känns tufft att först försöka i 6 månader och få ett kvarhållet missfall i v. 12 (bebis i v10), dessutom medan sambon var utvisad, i juletid precis som denna gång.
    och sen försöka igen, då sambon kommit hem igen, i 8 månader för att även denna gång få missfall i juletid.

    hur orkar man fortsätta försöka? själva försökandet i sig är ju inte så jobbigt egentligen, men oron att det ska gå åt pipsvängen. att få den tunna strimman av hopp sönderkraschad igen..
  6. 3
    det blev ett missfall.

    mitt andra missfall.
    det känns tufft att först försöka i 6 månader och få ett kvarhållet missfall i v. 12 (bebis i v10), dessutom medan sambon var utvisad, i juletid precis som denna gång.
    och sen försöka igen, då sambon kommit hem igen, i 8 månader för att även denna gång få missfall i juletid.

    hur orkar man fortsätta försöka? själva försökandet i sig är ju inte så jobbigt egentligen, men oron att det ska gå åt pipsvängen. att få den tunna strimman av hopp sönderkraschad igen..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar