Mitt MA Startade 12:e november med lite blödningar. Var till Gyn och gjorde VUL, kunde konstatera hinnsäck och rester av ett foster, hon var osäker på och jag hade gått så långt som jag trodde och fick en ny tid om 10 dagar. Ny synns bara en hinnsäck och MA är konstaterat. får en ny tid igen för att se så hinnsäcken kommer ut då jag bara småblöder hela tiden och det inte händer någor mer. Lördagen 8:e dec. kommer en stor klump ut med mycket blod och jag misstänker att allt har kommit ut men jag har nu jätteont i magen istället som jag inte haft innan. Tycker magontet borde kommit innan. 11:dec kommer jag till Gyn igen för att sen så allt är ute och någon skrapning inte behövs allt var OK men jag blöder än!!!! Jag har alltså blött sen 12:e november och börjar tröttna!!! Är det verklingen normalt att blöda så länge då de säger att allt är ute??? Jag har ju påbörjat sjätte veckan med blödning inget kul .
Ja, det blev ett långt inlägg men det snurrar i huvudet av funderingar och det känns som jag kommer blöda resten av livet, jeg vet att det inte är så men det känns så.