Överlycklig efter RUL
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2012
    #1

    Överlycklig efter RUL

    Igår va vi äntligen på RUL
    Vilken häftig känsla att få se våran lilla bebis! Så fort barnmorskan satte manicken mot min mage så fick vi en supertydlig bild av vår lilla TJEJ som låg där inne och verkligen vinkade till oss! Superlycka! Vi fick två fina bilder på henne, varav en där man ser hennes lilla hand hälsa till oss.
    Allt såg superbra ut och bf flyttades bara med en dag framåt. Har tänkt konstant sedan vi lämnade sjukhuset att jag har en liten tjej i min mage. Vi är verkligen superglada och kunde inte vara mer nöjda med vårt RUL! Såg henne så tydligt ligga därinne och greja med händerna och vifta med benen.
    Ni som inte gjort ert RUL än, ni har verkligen något stort att se fram emot! Trodde jag skulle storgråta, visst rann tårarna och rösten brast ibland men mest blev jag bara tyst och kände mig så lycklig. Vår lilla tjej ligger därinne och mår jättebra

    Idag firade vi med att hämta hem en barnvagn
  2. 1
    Överlycklig efter RUL Igår va vi äntligen på RUL
    Vilken häftig känsla att få se våran lilla bebis! Så fort barnmorskan satte manicken mot min mage så fick vi en supertydlig bild av vår lilla TJEJ som låg där inne och verkligen vinkade till oss! Superlycka! Vi fick två fina bilder på henne, varav en där man ser hennes lilla hand hälsa till oss.
    Allt såg superbra ut och bf flyttades bara med en dag framåt. Har tänkt konstant sedan vi lämnade sjukhuset att jag har en liten tjej i min mage. Vi är verkligen superglada och kunde inte vara mer nöjda med vårt RUL! Såg henne så tydligt ligga därinne och greja med händerna och vifta med benen.
    Ni som inte gjort ert RUL än, ni har verkligen något stort att se fram emot! Trodde jag skulle storgråta, visst rann tårarna och rösten brast ibland men mest blev jag bara tyst och kände mig så lycklig. Vår lilla tjej ligger därinne och mår jättebra

    Idag firade vi med att hämta hem en barnvagn
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Men nu blir jag ju alldeles tårögd <3
    En vecka till vårt RUL. Längtar!

    Grattis till flickan!!
  4. 2
    Men nu blir jag ju alldeles tårögd <3
    En vecka till vårt RUL. Längtar!

    Grattis till flickan!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    Så roligt grattis. Vi ska på vårt ul nu i em är så nervös att något ska vara fel.
  6. 3
    Så roligt grattis. Vi ska på vårt ul nu i em är så nervös att något ska vara fel.
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Grattis! Vad kul att allt gick så bra! Kul med en tjej!
    Vad blev det för vagn? Nyfiken
  8. 4
    Grattis! Vad kul att allt gick så bra! Kul med en tjej!
    Vad blev det för vagn? Nyfiken
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Grattis till tjejen! Vi har också varit på RUL och allt verkar bra med bebben.Vi vet inte om det blir en kille eller tjej,men jag tror på tjej!!! Visst är det underbart att få se sin bebis där inne i magen!!!
  10. 5
    Grattis till tjejen! Vi har också varit på RUL och allt verkar bra med bebben.Vi vet inte om det blir en kille eller tjej,men jag tror på tjej!!! Visst är det underbart att få se sin bebis där inne i magen!!!
  11. Medlem sedan
    Nov 2012
    #6
    Så otroligt häftig känsla att få se vad som finns där inne är fortfarande uppe bland molnen

    Vi har köpt en crescent atv begagnad men i väldigt fint skick men väldigt billigt. Det lilla jag kört den så är jag jättenöjd. Skulle vi ångra oss så va den så billig så vi kan köpa en till
  12. 6
    Så otroligt häftig känsla att få se vad som finns där inne är fortfarande uppe bland molnen

    Vi har köpt en crescent atv begagnad men i väldigt fint skick men väldigt billigt. Det lilla jag kört den så är jag jättenöjd. Skulle vi ångra oss så va den så billig så vi kan köpa en till
  13. Medlem sedan
    Jul 2012
    #7
    Åh vad härligt, stort grattis till er!! Vi har exakt två veckor kvar till vårt men den som väntar på nåt gott...
  14. 7
    Åh vad härligt, stort grattis till er!! Vi har exakt två veckor kvar till vårt men den som väntar på nåt gott...
  15. Medlem sedan
    Sep 2012
    #8
    Vi va ju på vårt igår. Allt va bra och en liten orädd kille visade Järna upp sig
  16. 8
    Vi va ju på vårt igår. Allt va bra och en liten orädd kille visade Järna upp sig
  17. Medlem sedan
    Nov 2012
    #9
    Va roligt!! Har väntat på att höra hur det gick för dig
    Visst va det häftigt!
  18. 9
    Va roligt!! Har väntat på att höra hur det gick för dig
    Visst va det häftigt!
  19. Medlem sedan
    Sep 2012
    #10
    Ja det va så skönt att allt va som det skulle. Kommer vara lika nervös när vi ska på spec ul i januari och sen när vi ska på det sista i april. Det beror mycket på missfallet förra året.
    Du får gå in på vlora85.bloggsidan.se
  20. 10
    Ja det va så skönt att allt va som det skulle. Kommer vara lika nervös när vi ska på spec ul i januari och sen när vi ska på det sista i april. Det beror mycket på missfallet förra året.
    Du får gå in på vlora85.bloggsidan.se
  21. Medlem sedan
    Sep 2012
    #11
    Oj blev fel ska vara bloggplatsen.se
  22. 11
    Oj blev fel ska vara bloggplatsen.se
  23. Medlem sedan
    Jul 2012
    #12
    det går inte att komma in på den adressen
  24. 12
    det går inte att komma in på den adressen
  25. Medlem sedan
    Jul 2012
    #13
    aha tack
  26. 13
    aha tack
  27. Medlem sedan
    Sep 2012
    #14
    Funkade det nu
  28. 14
    Funkade det nu
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar