Sparkar!
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2012
    #1

    Sparkar!

    Mitt lilla liv är väldigt livfullt, sparkar mycket å ofte, mest hela tiden. Läste en artikel någonstans om att barn som är livliga i magen kommer vara livliga på utsidan Men man ska inte tro allt man läser. Fast iof är det bara bra, tror nog jag vill ha en unge med fart i =)
  2. 1
    Sparkar! Mitt lilla liv är väldigt livfullt, sparkar mycket å ofte, mest hela tiden. Läste en artikel någonstans om att barn som är livliga i magen kommer vara livliga på utsidan Men man ska inte tro allt man läser. Fast iof är det bara bra, tror nog jag vill ha en unge med fart i =)
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Har en livlig en här också! När vi skulle lyssna på hjärtljuden så blev det först bara en massa oljud för bebisen snurrade runt så mycket! :-)
  4. 2
    Har en livlig en här också! När vi skulle lyssna på hjärtljuden så blev det först bara en massa oljud för bebisen snurrade runt så mycket! :-)
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Grabbarna kommer ja inte riktigt ihåg men min 3 åring va aslivlig i magen och hon e fortfarande som en ekorre på koffintabletter. min yngsta snart 1 åringen hon va lugn och än så länge fortfarande lugn.
    just nu e det som l ivligast på nätterna i magen så jag hoppas det inte håller sig när han kommer ut oxå isf får ja checka in på mentalsjukhuset ^^
    http://sizzydizzy.bloggplatsen.se/

    Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet!
  6. 3
    Grabbarna kommer ja inte riktigt ihåg men min 3 åring va aslivlig i magen och hon e fortfarande som en ekorre på koffintabletter. min yngsta snart 1 åringen hon va lugn och än så länge fortfarande lugn.
    just nu e det som l ivligast på nätterna i magen så jag hoppas det inte håller sig när han kommer ut oxå isf får ja checka in på mentalsjukhuset ^^
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Härligt = ) blir ju bra om det passar ens eget temprament..

    Dygnsrythmen som bebbe kommer att ha första tiden börjar väl i alla fall att korrigeras nu. Känns inte så kul för egen del men blir precis som de andra två riktig nattuggla här om det stämmer. Min lliten bullrar omkring vid elva halv tolv och sen brukar jag vakna runt två tre av en herrans massa runtbökande...

    Men men det e väl vad man får betala för att få tre underbara små ungar = )
  8. 4
    Härligt = ) blir ju bra om det passar ens eget temprament..

    Dygnsrythmen som bebbe kommer att ha första tiden börjar väl i alla fall att korrigeras nu. Känns inte så kul för egen del men blir precis som de andra två riktig nattuggla här om det stämmer. Min lliten bullrar omkring vid elva halv tolv och sen brukar jag vakna runt två tre av en herrans massa runtbökande...

    Men men det e väl vad man får betala för att få tre underbara små ungar = )
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Här är en till med livlig bebis. Så som hon bökar och sparkar nu i vecka 24 undrar jag hur det ska vara i vecka 34. Hela magen hoppar redan.
    Mysigt, men kan vara obehagligt ibalnd med. Hur ska detta sluta?
    Och om hennes dygnsrytm stämmer så kommer hon hålla oss vakna till midnatt sen. Mellan 20-00 är det fest där inne. Min lilla party prinsessa. <3
  10. 5
    Här är en till med livlig bebis. Så som hon bökar och sparkar nu i vecka 24 undrar jag hur det ska vara i vecka 34. Hela magen hoppar redan.
    Mysigt, men kan vara obehagligt ibalnd med. Hur ska detta sluta?
    Och om hennes dygnsrytm stämmer så kommer hon hålla oss vakna till midnatt sen. Mellan 20-00 är det fest där inne. Min lilla party prinsessa. <3
  11. Medlem sedan
    Aug 2012
    #6
    Har inte hittat nån dygnsrytm än. Det lever runnt mest dygnet om. Men som mest när jag sitter å kör lastbilen. Men det kan ju å andra sidan bero på att det hoppar
  12. 6
    Har inte hittat nån dygnsrytm än. Det lever runnt mest dygnet om. Men som mest när jag sitter å kör lastbilen. Men det kan ju å andra sidan bero på att det hoppar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar