Äntligen tillbaka!
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Äntligen tillbaka!

    Ja äntligen är jag tillbaka efter en härlig tid på semester utomlands! Det har varit så skönt och bara slappa. Nu ska jag läsa ikapp lite
  2. 1
    Äntligen tillbaka! Ja äntligen är jag tillbaka efter en härlig tid på semester utomlands! Det har varit så skönt och bara slappa. Nu ska jag läsa ikapp lite
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Oh det låter härligt med semester! Vart nånstans var du?! Ja så här års längtar man verkligen efter sol o värme o ljusare tider! Får trösta sig med att iallafall få lång julledighet här hemma!!!
  4. 2
    Oh det låter härligt med semester! Vart nånstans var du?! Ja så här års längtar man verkligen efter sol o värme o ljusare tider! Får trösta sig med att iallafall få lång julledighet här hemma!!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2012
    #3
    Blir ju inte alls avis
    Skulle vilja parkera min tjocka kropp på en strand någonstans och bara ligga där hela dagen haha
    Ingenting är omöjligt, det omöjliga är bara lite svårare

    www.mammachexet.blogg.se
  6. 3
    Blir ju inte alls avis
    Skulle vilja parkera min tjocka kropp på en strand någonstans och bara ligga där hela dagen haha
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Det var skönt!
    Vi var två veckor på Kanarieöarna, så lyxigt!
  8. 4
    Det var skönt!
    Vi var två veckor på Kanarieöarna, så lyxigt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar