Bruna flytningar?
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Bruna flytningar?

    Många här pratar nu om bruna flytningar...är det ett förstadie .. vad är det? ..
    har inte hört BM prata om detta .. vet ni?
    Själv är det första barnet och är ju då lite osäker hur det skall gå till liksom. =D
  2. 1
    Bruna flytningar? Många här pratar nu om bruna flytningar...är det ett förstadie .. vad är det? ..
    har inte hört BM prata om detta .. vet ni?
    Själv är det första barnet och är ju då lite osäker hur det skall gå till liksom. =D
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Jag hade heller inte fått reda på något om det! Å blev faktiskt helt förskräckt då de kom,
    Men kan bero på antagligen att ett litet blodkärl brustit inne i skidan eller som det verkar för mig då att slemproppen lossnar/lossnat, för mig kom de bara bruna föytningar en hel dag innan de blev med slem också,
    Läst att när själva proppen går betyder det inte att fl är på g men att kroppen förbereder sig och att det oftast tar max upp till 10 dagar tills bebis kommit då,
    Väntar med första, å man blir lite Knas på allt detta haha, sen kan tydligen slemproppen återbildas med, fast tror kanske inte den för det närman kommit så här långt i graviditeten, hoppas du fick lite mer inblick!
  4. 2
    Jag hade heller inte fått reda på något om det! Å blev faktiskt helt förskräckt då de kom,
    Men kan bero på antagligen att ett litet blodkärl brustit inne i skidan eller som det verkar för mig då att slemproppen lossnar/lossnat, för mig kom de bara bruna föytningar en hel dag innan de blev med slem också,
    Läst att när själva proppen går betyder det inte att fl är på g men att kroppen förbereder sig och att det oftast tar max upp till 10 dagar tills bebis kommit då,
    Väntar med första, å man blir lite Knas på allt detta haha, sen kan tydligen slemproppen återbildas med, fast tror kanske inte den för det närman kommit så här långt i graviditeten, hoppas du fick lite mer inblick!
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Jag hade bruna flytningar, fick veta att det var efter att slemproppen lossnat. Jag visste inte ens att den hade lossnat. Men är du osäker så prata med din BM.
  6. 3
    Jag hade bruna flytningar, fick veta att det var efter att slemproppen lossnat. Jag visste inte ens att den hade lossnat. Men är du osäker så prata med din BM.
  7. Medlem sedan
    Sep 2012
    #4
    kanon tack Anotherplace! =D
    Ja du .. idag skulle knyttet komma .. men inget Knytte än .. bara mens smärtor lite då och då ..
    Ingen slempropp än, tror jag .. har inte kollat så noga i och för sig .. =D
  8. 4
    kanon tack Anotherplace! =D
    Ja du .. idag skulle knyttet komma .. men inget Knytte än .. bara mens smärtor lite då och då ..
    Ingen slempropp än, tror jag .. har inte kollat så noga i och för sig .. =D
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5
    Tack .. =D .. Ja du .. tänker som du .. inte lätt att veta om slemproppen har lossat eller inte ..
    idag är dagen då Knyttet skulle komma ut, men den verkar vänta på sig .. har fått lite vad gäller värkar, molande mensvärk .. men inget mer ..
  10. 5
    Tack .. =D .. Ja du .. tänker som du .. inte lätt att veta om slemproppen har lossat eller inte ..
    idag är dagen då Knyttet skulle komma ut, men den verkar vänta på sig .. har fått lite vad gäller värkar, molande mensvärk .. men inget mer ..
  11. Medlem sedan
    Sep 2011
    #6
    Då bytte vi då här kom våran lilla prytt ut idag <3
  12. 6
    Då bytte vi då här kom våran lilla prytt ut idag <3
  13. Medlem sedan
    Sep 2012
    #7
    åå va häftigt!! Stort Grattis! =) Idag gick min slempropp .. så sakta sakta börjar det hända även här.
    <3
  14. 7
    åå va häftigt!! Stort Grattis! =) Idag gick min slempropp .. så sakta sakta börjar det hända även här.
    <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar