Länge sen jag var inne.
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Länge sen jag var inne.

    Jag har inte varit inne här på ett tag. Tycker att det är lite jobbigt att surfa hit via telefonen.

    Vecka 18 är ja i nu. Har RUL 7/1.

    Ja undrar: nån pratade om att starta en Facebook grupp med oss. Blev det av? Annars skulle jag tycka att det var kanon med en sån grupp. Gillar upplägget där och det är lättare att surfa där.

    Om ingen skapat nån och jag skapar en grupp vilka är det då som är intresserade?
    Maria Kingsley ♥ ♥ William född 21/12-08 ♥ ♥ Leopold född 11/9-10 ♥ ♥
    http://mariakingsley.wordpress.com
  2. 1
    Länge sen jag var inne. Jag har inte varit inne här på ett tag. Tycker att det är lite jobbigt att surfa hit via telefonen.

    Vecka 18 är ja i nu. Har RUL 7/1.

    Ja undrar: nån pratade om att starta en Facebook grupp med oss. Blev det av? Annars skulle jag tycka att det var kanon med en sån grupp. Gillar upplägget där och det är lättare att surfa där.

    Om ingen skapat nån och jag skapar en grupp vilka är det då som är intresserade?
  3. Medlem sedan
    Nov 2012
    #2
    Jag skulle gå med
  4. 2
    Jag skulle gå med
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    jag tycker som sagt det vore trist då jag inte finns på facebook, men jag hoppas att ni inte försvinner härifrån helt och hållet.
  6. 3
    jag tycker som sagt det vore trist då jag inte finns på facebook, men jag hoppas att ni inte försvinner härifrån helt och hållet.
  7. Medlem sedan
    Sep 2012
    #4
    Jag hade gått med men vi har sagt att inte säga något som syns på fb ännu.
  8. 4
    Jag hade gått med men vi har sagt att inte säga något som syns på fb ännu.
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Ska försöka styra upp en grupp där så återkommer jag med namn. Tänker bf maj-13 eller nått sånt. Öppet för alla. Kanske tom BF maj-juni 2013 så kan vi bjuda in juni gruppen med.
    Jag är med i en grupp nu som är BF 2013 o där är de flest jan-mars. Ungar börjar ploppa ut nu,.,
  10. 5
    Ska försöka styra upp en grupp där så återkommer jag med namn. Tänker bf maj-13 eller nått sånt. Öppet för alla. Kanske tom BF maj-juni 2013 så kan vi bjuda in juni gruppen med.
    Jag är med i en grupp nu som är BF 2013 o där är de flest jan-mars. Ungar börjar ploppa ut nu,.,
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar