Bebis! <3
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    Bebis! <3

    > den 17 december, började slemmis lossna, till och med den 21 då Kom de med färskt blod i slemmis på kvällen,,
    på morgonen 7.19 så samma sak där, känner lite lätt mensvärk under dagen, kl 9.30 åker vi till mina föräldrar för att hjälpa de handla till julmaten,
    Började få ondare men väntade även besök av svärföräldrarna som åkt bil i ca 2-3 h för att hälsa på, så bara att stå ut! Svärföräldrarna fick komma till mina föräldrar och där fika vi osv,
    Älskling å jag hade hämtat babyväskan emellan, kl 17 ungefär åker älsklings föräldrar, efter det får vi köra in, dock bara med 5-7 min mellan värkarna men fick komma,
    Väl inne visar det sig att jag är öppen 4 cm, å får inte åka hem igen! Ingen smärtlindring vill jag ha mer än varmt bad,, ca 5 h senare vid kl 1 så är jag öppen 9,5 cm men då får jag en spinal och lustgas då jag håller på att dö!!!!
    våran prins kom sen iaf fram kl 5:14 den 23 december 2012! 8 dagar tidigare än beräknad!
    INGA fler barn!!! (Behövde du ett stygn å inga komplikationer men en gång med att skita ur en melon med taggar räcker!! Spinalen hann gå ur kroppen vid krystbärkarna xD)
  2. 1
    Bebis! <3 > den 17 december, började slemmis lossna, till och med den 21 då Kom de med färskt blod i slemmis på kvällen,,
    på morgonen 7.19 så samma sak där, känner lite lätt mensvärk under dagen, kl 9.30 åker vi till mina föräldrar för att hjälpa de handla till julmaten,
    Började få ondare men väntade även besök av svärföräldrarna som åkt bil i ca 2-3 h för att hälsa på, så bara att stå ut! Svärföräldrarna fick komma till mina föräldrar och där fika vi osv,
    Älskling å jag hade hämtat babyväskan emellan, kl 17 ungefär åker älsklings föräldrar, efter det får vi köra in, dock bara med 5-7 min mellan värkarna men fick komma,
    Väl inne visar det sig att jag är öppen 4 cm, å får inte åka hem igen! Ingen smärtlindring vill jag ha mer än varmt bad,, ca 5 h senare vid kl 1 så är jag öppen 9,5 cm men då får jag en spinal och lustgas då jag håller på att dö!!!!
    våran prins kom sen iaf fram kl 5:14 den 23 december 2012! 8 dagar tidigare än beräknad!
    INGA fler barn!!! (Behövde du ett stygn å inga komplikationer men en gång med att skita ur en melon med taggar räcker!! Spinalen hann gå ur kroppen vid krystbärkarna xD)
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Stort grattis till grabben!!
  4. 2
    Stort grattis till grabben!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    Grattis! Tillhör feb/marsgruppen men håller lite koll på er i dec/ jan
    Du hinner nog ändra dig ang. fler barn
  6. 3
    Grattis! Tillhör feb/marsgruppen men håller lite koll på er i dec/ jan
    Du hinner nog ändra dig ang. fler barn
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4
    Grattis till er prins!
  8. 4
    Grattis till er prins!
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5
    ååå grattis .. tack för att du beskriver!! =)
  10. 5
    ååå grattis .. tack för att du beskriver!! =)
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Grattis :-)
    Haha, jag har sagt inga fler varje gång. Fast nu den senaste menade jag det verkligen. Jag kände mig tusan helt klar med barnafödande ;-)
  12. 6
    Grattis :-)
    Haha, jag har sagt inga fler varje gång. Fast nu den senaste menade jag det verkligen. Jag kände mig tusan helt klar med barnafödande ;-)
  13. Medlem sedan
    Jul 2009
    #7
    StooOOoort Grattis!!!!!! :-D
  14. 7
    StooOOoort Grattis!!!!!! :-D
  15. Medlem sedan
    Sep 2011
    #8
    Grattis till prinsen....har tänkt på dig sedan du skrev om slemproppen. Hoppas ni har det fint!
  16. 8
    Grattis till prinsen....har tänkt på dig sedan du skrev om slemproppen. Hoppas ni har det fint!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar