somnar ni ofta?
Pappasnack
  1. Anonym
    #1

    somnar ni ofta?

    Jag bara undrar om det är nåt ni känner igen. Alla män jag nånsin träffat och umgåtts med över dygnet somnar om vi inte gör nåt särskilt. Framförallt om vi sitter/ligger i soffan och tittar på tv. Så fort de hamnar i en avspänd liggande eller sängliggande position så somnar de. Jag umgås på samma sätt med kvinnor och de somnar som regel aldrig under samma förhållanden.
    Min fråga till er är, om ni ligger och tittar på tv, somnar ni då efter en stund?
  2. 1
    somnar ni ofta? Jag bara undrar om det är nåt ni känner igen. Alla män jag nånsin träffat och umgåtts med över dygnet somnar om vi inte gör nåt särskilt. Framförallt om vi sitter/ligger i soffan och tittar på tv. Så fort de hamnar i en avspänd liggande eller sängliggande position så somnar de. Jag umgås på samma sätt med kvinnor och de somnar som regel aldrig under samma förhållanden.
    Min fråga till er är, om ni ligger och tittar på tv, somnar ni då efter en stund?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Konstigt för här...

    är det precis tvärt om. Somnar jag i soffan så är det för att jag är full eller riktigt rejält trött, vilket är ytterst sällan.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Konstigt för här... är det precis tvärt om. Somnar jag i soffan så är det för att jag är full eller riktigt rejält trött, vilket är ytterst sällan.
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Jag kan göra det

    Inte om jag sitter och tittar på TV för då gör jag verkligen det men visst händer det att jag somnar en tupplur på eftermiddagen. Om jag lägger mig ner och slappnar av somnar jag rätt lätt.

    Det är en alldeles utomordentlig egenskap när man ligger i det militära: Att kunna ta sig en tupplur när som helst, man vet aldrig när man får chansen att sova nästa gång!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Jag kan göra det Inte om jag sitter och tittar på TV för då gör jag verkligen det men visst händer det att jag somnar en tupplur på eftermiddagen. Om jag lägger mig ner och slappnar av somnar jag rätt lätt.

    Det är en alldeles utomordentlig egenskap när man ligger i det militära: Att kunna ta sig en tupplur när som helst, man vet aldrig när man får chansen att sova nästa gång!
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    Efter nio år som yrkesmilitär har jag lärt att sova varsomhelst, närsomhelst och med vemsomhelst!

    Glor man på TV kan man likaväl sova, det ger ju det samma.
  8. 4
    Efter nio år som yrkesmilitär har jag lärt att sova varsomhelst, närsomhelst och med vemsomhelst!

    Glor man på TV kan man likaväl sova, det ger ju det samma.
  9. Anonym
    #5
    Tack för era svar, kanske är det en rest från det militära, för jag tror alla som somnar så fort man inte aktiverar sig med nån faktiskt har legat i det militära när jag tänker efter. Jag var sån under småbarnsåren. Somnade utan problem vilken tid på dygnet som helst, men ganska snart efter att jag slutat amma så slutade jag även klara av att somna bara sådär.
  10. 5
    Tack för era svar, kanske är det en rest från det militära, för jag tror alla som somnar så fort man inte aktiverar sig med nån faktiskt har legat i det militära när jag tänker efter. Jag var sån under småbarnsåren. Somnade utan problem vilken tid på dygnet som helst, men ganska snart efter att jag slutat amma så slutade jag även klara av att somna bara sådär.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Aldrig. Har jag så tråkigt framför tv-n, så reser jag mig och gör något annat.
  12. 6
    Aldrig. Har jag så tråkigt framför tv-n, så reser jag mig och gör något annat.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar