nattgnäll
_1301 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    nattgnäll

    Kroppen är ju fiffig på många sätt... Men att föebereda sig på ett barns ankomst genom att Inte kunna sova på natten är väl bara dumt. Låt mig sova medan jag kan! Sitter här i soffan pigg som sjutton kl 4 efter några få timmars sömn. Suck. Den dumma förkylningen med hosta underlättar inte heller. Gnäll gnäll
  2. 1
    nattgnäll Kroppen är ju fiffig på många sätt... Men att föebereda sig på ett barns ankomst genom att Inte kunna sova på natten är väl bara dumt. Låt mig sova medan jag kan! Sitter här i soffan pigg som sjutton kl 4 efter några få timmars sömn. Suck. Den dumma förkylningen med hosta underlättar inte heller. Gnäll gnäll
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    Usch va jobbigt. Jag sov inte heller mkt de sista nätterna. Var det inte halsbränna så var det ömhet i höfterna eller bara pigg helt enkelt. Jag håller med dig, kroppen är fiffig, men där är en miss... ;-)

    Hoppas du sover bättre snart och att förkylningen går över!

    Kram på dig.
  4. 2
    Usch va jobbigt. Jag sov inte heller mkt de sista nätterna. Var det inte halsbränna så var det ömhet i höfterna eller bara pigg helt enkelt. Jag håller med dig, kroppen är fiffig, men där är en miss... ;-)

    Hoppas du sover bättre snart och att förkylningen går över!

    Kram på dig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar