Ny i gruppen, bebis beräknad 8/5
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2012
    #1

    Ny i gruppen, bebis beräknad 8/5

    Hej! Jag är 23 år och väntar en liten flicka den 8e maj. Allt såg bra ut på ultraljudet men känner inga sparkar ännu någon som har erfarenhet av att dessa kan dröja? Bor mellan Enköping och Uppsala någon som bor i närheten?
  2. 1
    Ny i gruppen, bebis beräknad 8/5 Hej! Jag är 23 år och väntar en liten flicka den 8e maj. Allt såg bra ut på ultraljudet men känner inga sparkar ännu någon som har erfarenhet av att dessa kan dröja? Bor mellan Enköping och Uppsala någon som bor i närheten?
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Jag är beräknad till 7/5 och har ganska nyligen börjat känna sparkar. Beror på att jag har moderkakan mitt fram på magen så den ligger som en stötdämpare
    Ingenting är omöjligt, det omöjliga är bara lite svårare

    www.mammachexet.blogg.se
  4. 2
    Jag är beräknad till 7/5 och har ganska nyligen börjat känna sparkar. Beror på att jag har moderkakan mitt fram på magen så den ligger som en stötdämpare
  5. Medlem sedan
    Dec 2012
    #3
    Min moderkaka ligger också i framvägg så det är väll därför det dröjer. Men snart så kanske jag börjar känna sparkar man blir ju lite orolig när man inte känner något.
  6. 3
    Min moderkaka ligger också i framvägg så det är väll därför det dröjer. Men snart så kanske jag börjar känna sparkar man blir ju lite orolig när man inte känner något.
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Om din moderkaka ligger framtill så är det definitivt orsaken till att du inte känner ännu. Är det ditt första barn? Om det är det så bidrar det också.

    Välkommen hit!
    Och vad skönt att allt såg bra ut på rul!
  8. 4
    Om din moderkaka ligger framtill så är det definitivt orsaken till att du inte känner ännu. Är det ditt första barn? Om det är det så bidrar det också.

    Välkommen hit!
    Och vad skönt att allt såg bra ut på rul!
  9. Medlem sedan
    Dec 2012
    #5
    Ja det är mitt första barn så det är säkert också en orsak till att det dröjer. När är du beräknad caber? Såg att du bor i Nacka är uppvuxen där och har mina föräldrar kvar där
  10. 5
    Ja det är mitt första barn så det är säkert också en orsak till att det dröjer. När är du beräknad caber? Såg att du bor i Nacka är uppvuxen där och har mina föräldrar kvar där
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6
    Jag är beräknad till den 23 maj. Det är mitt fjärde
    Du kommer säkert snart börja känna bebisen

    Ja vi bor i Nacka, är dock inte uppvuxen här, utan inflyttad sedan 99, så jag har bott här ett tag
    Bor du kvar i Sthlmstrakten?
  12. 6
    Jag är beräknad till den 23 maj. Det är mitt fjärde
    Du kommer säkert snart börja känna bebisen

    Ja vi bor i Nacka, är dock inte uppvuxen här, utan inflyttad sedan 99, så jag har bott här ett tag
    Bor du kvar i Sthlmstrakten?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar