Hoppar lunchen
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    Hoppar lunchen

    Ja för ikväll blir det 7-rätters middag med pompa och ståt
    Nyår firas med familjen som alltid och allas respektive.

    Man är nog lite bortskämd som har en pappa som är kock

    Vad ska ni andra göra?

    Gott nytt år på er!! Snart kommer våra små bebisar!
    Ingenting är omöjligt, det omöjliga är bara lite svårare

    www.mammachexet.blogg.se
  2. 1
    Hoppar lunchen Ja för ikväll blir det 7-rätters middag med pompa och ståt
    Nyår firas med familjen som alltid och allas respektive.

    Man är nog lite bortskämd som har en pappa som är kock

    Vad ska ni andra göra?

    Gott nytt år på er!! Snart kommer våra små bebisar!
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    Oj vilken väldigt massa mat, vad gott!

    Sambon jobbar och är inte hemma förrän vid 16-tiden i morrn så jag firar ensam med hästarna och hundarna ute i hagen.
  4. 2
    Oj vilken väldigt massa mat, vad gott!

    Sambon jobbar och är inte hemma förrän vid 16-tiden i morrn så jag firar ensam med hästarna och hundarna ute i hagen.
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Och här är vi alla tre sjuka, jag är värst har varit sängliggande i tre dagar nu. Feber, hosta från nåt mörkt ont ställe, snorig och ont i hela kroppen. De andra två har en lindrigare variant och tar bra hand om mig. Har en väldigt tålmodig 2,5 åring även hunden sköter sig exemplariskt och har sovit med mig i tre dagar har stora förväntningar på att 2013 blir bättre hoppas era firanden är bra!
  6. 3
    Och här är vi alla tre sjuka, jag är värst har varit sängliggande i tre dagar nu. Feber, hosta från nåt mörkt ont ställe, snorig och ont i hela kroppen. De andra två har en lindrigare variant och tar bra hand om mig. Har en väldigt tålmodig 2,5 åring även hunden sköter sig exemplariskt och har sovit med mig i tre dagar har stora förväntningar på att 2013 blir bättre hoppas era firanden är bra!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar