=) hoppar också in här!!
_1301 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    =) hoppar också in här!!

    Japp .. jag har gått över tiden 9 dagar .. så får ett januarikid ..
    åkte in i morse, trodde vattnet gått .. men det var alldelles för lite vatten, det var stora flytningar bara .. har ju inte gjort knipövningar pga att jag vill vara så öppen som möjligt. Såå bara att åka hem igen. Värkar ja visst .. men inte alls så stora som krävs. Har inte behövt och använda profylaxaningen någon gång de senaste dagarna. Slemproppen har gått .. i allafall en bit av den .. inget rosa .. bara segt trådigt .. som en manet ..
    såå nu är det bara att vänta. Gick två långpromenader nu på två dagar o fått stark foglossning, inte bra tydligen att gå så långt när man gått över tiden ..

    Skall tillbaka på fredag för koll, då har det gått två veckor nästan från BF den 23 december.

    Hur går det för er andra i januarigruppen?
  2. 1
    =) hoppar också in här!! Japp .. jag har gått över tiden 9 dagar .. så får ett januarikid ..
    åkte in i morse, trodde vattnet gått .. men det var alldelles för lite vatten, det var stora flytningar bara .. har ju inte gjort knipövningar pga att jag vill vara så öppen som möjligt. Såå bara att åka hem igen. Värkar ja visst .. men inte alls så stora som krävs. Har inte behövt och använda profylaxaningen någon gång de senaste dagarna. Slemproppen har gått .. i allafall en bit av den .. inget rosa .. bara segt trådigt .. som en manet ..
    såå nu är det bara att vänta. Gick två långpromenader nu på två dagar o fått stark foglossning, inte bra tydligen att gå så långt när man gått över tiden ..

    Skall tillbaka på fredag för koll, då har det gått två veckor nästan från BF den 23 december.

    Hur går det för er andra i januarigruppen?
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar