Stickningar och hugg "där nere"
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Stickningar och hugg "där nere"

    Idag har jag haft som stickningar och hugg i underlivet och livmodern och runt omkring där nere. Det var så kraftigt att jag inte kunde gå och så att man böjer sig framåt. Blir lite orolig då det var så kraftigt. Är det någon annan som haft liknande eller vet om det är någon att oroa sig för. Var ju inte länge sedan som jag var hos gyn.
  2. 1
    Stickningar och hugg "där nere" Idag har jag haft som stickningar och hugg i underlivet och livmodern och runt omkring där nere. Det var så kraftigt att jag inte kunde gå och så att man böjer sig framåt. Blir lite orolig då det var så kraftigt. Är det någon annan som haft liknande eller vet om det är någon att oroa sig för. Var ju inte länge sedan som jag var hos gyn.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Jag har haft så, vet dock inte vad det kommer sig. Men inträffar ibland. Lite som kramp.
  4. 2
    Jag har haft så, vet dock inte vad det kommer sig. Men inträffar ibland. Lite som kramp.
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Har aldrig haft så tidigare. Hoppas det var en engångsgrej inte så skönt illa fall. Men man undrar ju vad det beror på..
  6. 3
    Har aldrig haft så tidigare. Hoppas det var en engångsgrej inte så skönt illa fall. Men man undrar ju vad det beror på..
  7. Medlem sedan
    Feb 2012
    #4
    Brukar kunna vara då ägget spräcks från äggblåsan = ägglossning, eller att slemhinnan liksom förbereder sig för att stötas ut. Det är förklaringar jag har fått. Har haft väldiga besvär med sånna symtom du beskriver. Har liksom stuckit och fått som ett sendrag i hela underlivet ner mot analen. Det känns som att man sätter sig på nålar! Hemskt!
  8. 4
    Brukar kunna vara då ägget spräcks från äggblåsan = ägglossning, eller att slemhinnan liksom förbereder sig för att stötas ut. Det är förklaringar jag har fått. Har haft väldiga besvär med sånna symtom du beskriver. Har liksom stuckit och fått som ett sendrag i hela underlivet ner mot analen. Det känns som att man sätter sig på nålar! Hemskt!
  9. Medlem sedan
    Oct 2012
    #5
    Jag har haft sån mensvärk att första dagen när mensen ska komma och jag går på toa kommer jag inte upp från toaletten för det gör så ont och drar. Känns som knivar i livmodern. Jag har blivit sängliggande och måste ligga i fällknivsställning eller borra in knogarna för att det ska gå över. Sen mitt mf så har jag inte denna smärta längre, både min mens och mina besvär har ändrats helt sen mitt mf.

    Sen när jag blev gravid trodde jag att min mens va på väg för det gjorde så otroligt ont...men det va tydligen livmodern som växte på mig och den smärtan va ännu värre än min mensvärk.

    Jag tror inte det är nåt att oroa sig över utan det är säkert din kropp som ändras. Antinen är din mens på väg eller så gissar jag att det är livmodern som växer
  10. 5
    Jag har haft sån mensvärk att första dagen när mensen ska komma och jag går på toa kommer jag inte upp från toaletten för det gör så ont och drar. Känns som knivar i livmodern. Jag har blivit sängliggande och måste ligga i fällknivsställning eller borra in knogarna för att det ska gå över. Sen mitt mf så har jag inte denna smärta längre, både min mens och mina besvär har ändrats helt sen mitt mf.

    Sen när jag blev gravid trodde jag att min mens va på väg för det gjorde så otroligt ont...men det va tydligen livmodern som växte på mig och den smärtan va ännu värre än min mensvärk.

    Jag tror inte det är nåt att oroa sig över utan det är säkert din kropp som ändras. Antinen är din mens på väg eller så gissar jag att det är livmodern som växer
  11. En Anonym
    #6
    När i cykeln är du?
    Jag kan få så kring ÄL, men det kan också kännas precis när ägget fäst.
  12. 6
    När i cykeln är du?
    Jag kan få så kring ÄL, men det kan också kännas precis när ägget fäst.
  13. Medlem sedan
    Jun 2009
    #7
    Äl var den 28/12 alltså 5 dagar innan dessa stickningar och hugg. Så det var inte äl. Bim är den 11/1 så vet inte om det kan ha med mens och göra??? Idag har jag ialla fall inga stickningar och hugg. Försvann på kvällen igår så hade det ca halva dagen.
  14. 7
    Äl var den 28/12 alltså 5 dagar innan dessa stickningar och hugg. Så det var inte äl. Bim är den 11/1 så vet inte om det kan ha med mens och göra??? Idag har jag ialla fall inga stickningar och hugg. Försvann på kvällen igår så hade det ca halva dagen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar