Tips på billig åkpåse samt babysitter!
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Tips på billig åkpåse samt babysitter!

    Har ni några tips på detta, gärna från affärer som barnens hus eller babyproffsen?
  2. 1
    Tips på billig åkpåse samt babysitter! Har ni några tips på detta, gärna från affärer som barnens hus eller babyproffsen?
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Oj...om du bor i Mlamö regionen säljer de ut hela barnens hus till 75% rabatt med superfina åkpåsar.
  4. 2
    Oj...om du bor i Mlamö regionen säljer de ut hela barnens hus till 75% rabatt med superfina åkpåsar.
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Ok, nej jag kommer inte från malmö men var inne i min stad och fick tag i en bra åkpåse för 300 kronor, just på barnens hus!
  6. 3
    Ok, nej jag kommer inte från malmö men var inne i min stad och fick tag i en bra åkpåse för 300 kronor, just på barnens hus!
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Men det var ju i alla fall ett helt ok pris = ) e ju riktigt bra tider att fynda nu. Tycker att man kommit så pass långt i grav att man faktiskt vågar sig på att handla lite också = )
  8. 4
    Men det var ju i alla fall ett helt ok pris = ) e ju riktigt bra tider att fynda nu. Tycker att man kommit så pass långt i grav att man faktiskt vågar sig på att handla lite också = )
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar