Äntligen - RUL i eftermiddag!
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Äntligen - RUL i eftermiddag!

    Äntligen är det dags för RUL, klockan 15 ska vi vara där.

    Jag är sjukt nervös bara... hela den senaste veckan har jag oroat mig för och varit säker på att något är fel, bebisen har dött eller det är komplikationer med moderkakan, navlsträngen eller liknande...

    Jag har försökt få tag på BM sedan veckan innan jul men inte lyckats. De har återuppringningssystem och tiderna har varit slut eller så har de haft stängt. Nu minns jag inte ens vad det var jag skulle fråga mer än om jag kan komma in med ett urinprov för att kolla misstänkt uvi :S
  2. 1
    Äntligen - RUL i eftermiddag! Äntligen är det dags för RUL, klockan 15 ska vi vara där.

    Jag är sjukt nervös bara... hela den senaste veckan har jag oroat mig för och varit säker på att något är fel, bebisen har dött eller det är komplikationer med moderkakan, navlsträngen eller liknande...

    Jag har försökt få tag på BM sedan veckan innan jul men inte lyckats. De har återuppringningssystem och tiderna har varit slut eller så har de haft stängt. Nu minns jag inte ens vad det var jag skulle fråga mer än om jag kan komma in med ett urinprov för att kolla misstänkt uvi :S
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Hur har det gått?
    Ingenting är omöjligt, det omöjliga är bara lite svårare

    www.mammachexet.blogg.se
  4. 2
    Hur har det gått?
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Ska se om jag lyckas svara från appen...

    Bebis ligger långt ner men är väldigt livlig Tjock moderkaka i framvägg, den låg inte stilla en sekund på de 20 minuterna vi var där och jag kände inte en enda rörelse Dock en blyg kotte som låg med rumpan ner och benen i kors så vi får vara nyfikna.

    Hon såg allt hon ville se och allt såg så fint ut så. Hon sa 25 maj som Bd men på måtten stod det 19+6 sångare vet inte vad jag ska gå efter?
  6. 3
    Ska se om jag lyckas svara från appen...

    Bebis ligger långt ner men är väldigt livlig Tjock moderkaka i framvägg, den låg inte stilla en sekund på de 20 minuterna vi var där och jag kände inte en enda rörelse Dock en blyg kotte som låg med rumpan ner och benen i kors så vi får vara nyfikna.

    Hon såg allt hon ville se och allt såg så fint ut så. Hon sa 25 maj som Bd men på måtten stod det 19+6 sångare vet inte vad jag ska gå efter?
  7. Medlem sedan
    Feb 2012
    #4
    Härligt att allt såg bra ut
    Jag känner heller aldrig när de rör sig på ultraljudet hehe. Har ju också moderkakan i framvägg.

    Sicken liten busing som inte ville visa sig då
    Ingenting är omöjligt, det omöjliga är bara lite svårare

    www.mammachexet.blogg.se
  8. 4
    Härligt att allt såg bra ut
    Jag känner heller aldrig när de rör sig på ultraljudet hehe. Har ju också moderkakan i framvägg.

    Sicken liten busing som inte ville visa sig då
  9. Medlem sedan
    Jul 2012
    #5
    Bild finns förresten i bloggen

    Ja jäkla typiskt, här hade jag sett fram emot att frossa i tygbeställningar och kunna köpa hem en massa söta tyger nu när jag visste...

    Givetvis ska jag beställa tyger ändå, men det blev lite luften ur - var så säker på att få bekräftat att det är en pojke
  10. 5
    Bild finns förresten i bloggen

    Ja jäkla typiskt, här hade jag sett fram emot att frossa i tygbeställningar och kunna köpa hem en massa söta tyger nu när jag visste...

    Givetvis ska jag beställa tyger ändå, men det blev lite luften ur - var så säker på att få bekräftat att det är en pojke
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar