PÄRLAN ÄR HÄR!!!
_1301 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    PÄRLAN ÄR HÄR!!!

    Igår den 2 januari kl 15:54 stannade världen upp för ett slag då jag fick lägga en ljuvlig liten flicka upp på mitt bröst. Nu har jag blivit 3-barnsmamma och mitt hjärta svämmar över av kärlek. Längd 51 cm, vikt 3500 g, hattmått 35 cm. Hon föddes i v. 40+2. Återkommer med en förlossningsberättelse! Vi mår toppen och förlossningen gick strålande.
  2. 1
    PÄRLAN ÄR HÄR!!! Igår den 2 januari kl 15:54 stannade världen upp för ett slag då jag fick lägga en ljuvlig liten flicka upp på mitt bröst. Nu har jag blivit 3-barnsmamma och mitt hjärta svämmar över av kärlek. Längd 51 cm, vikt 3500 g, hattmått 35 cm. Hon föddes i v. 40+2. Återkommer med en förlossningsberättelse! Vi mår toppen och förlossningen gick strålande.
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    åå jag blir helt tårögd .. vackra du!! Vilken gåva. Så fint.
  4. 2
    åå jag blir helt tårögd .. vackra du!! Vilken gåva. Så fint.
  5. Medlem sedan
    Aug 2012
    #3
    Jaa, även här blir det blött i ögat! Stort grattis till er, och välkommen lilla flicka.
  6. 3
    Jaa, även här blir det blött i ögat! Stort grattis till er, och välkommen lilla flicka.
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Varmt grattis!
  8. 4
    Varmt grattis!
  9. Medlem sedan
    Nov 2009
    #5
    Stort grattis till er flicka!!! =)
  10. 5
    Stort grattis till er flicka!!! =)
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6
    Grattis till er lilla tjej ♥ läser gärna förlossningsberättelse! Men förstår att du har fullt upp med bebismys ♥ åh vad jag längtar efter min liten!
  12. 6
    Grattis till er lilla tjej ♥ läser gärna förlossningsberättelse! Men förstår att du har fullt upp med bebismys ♥ åh vad jag längtar efter min liten!
  13. Medlem sedan
    Jul 2010
    #7
    Stort grattis! Vad härligt att allt gick så bra! Också mycket nyfiken på förlossningberättelse!
  14. 7
    Stort grattis! Vad härligt att allt gick så bra! Också mycket nyfiken på förlossningberättelse!
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Supergrattis, vad underbart! Ser fram emot förlossningsberättelse. =)
  16. 8
    Supergrattis, vad underbart! Ser fram emot förlossningsberättelse. =)
  17. Medlem sedan
    Sep 2011
    #9
    Tack för alla gratulationer!!! Vi mår finfint och jag har börjat knåpa ihop en förlossningsberättelse nu. Återkommer när den är klar! Önskar alla som har förlossningen framför sig ett stort lycka till!
  18. 9
    Tack för alla gratulationer!!! Vi mår finfint och jag har börjat knåpa ihop en förlossningsberättelse nu. Återkommer när den är klar! Önskar alla som har förlossningen framför sig ett stort lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar