UVI precis innan BF
_1301 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    UVI precis innan BF

    Förkylningen och hostan toppas med en urinvägsinfektion och jag mår så kasst. Bara några dagar till BF, snyft. Penicillinet har inte hjälpt än och i värsta fall måste jag vänta till måndag innan jag kan få nytt och rätt penicillin om detta nu inte hjälper (väntar på svar från odling).

    Hur har ni det? Roligt att läsa om bebisarna som anlänt!

    Nån mer som haft UVI under graviditeten? Hur fort hjälpte penicillinet?
  2. 1
    UVI precis innan BF Förkylningen och hostan toppas med en urinvägsinfektion och jag mår så kasst. Bara några dagar till BF, snyft. Penicillinet har inte hjälpt än och i värsta fall måste jag vänta till måndag innan jag kan få nytt och rätt penicillin om detta nu inte hjälper (väntar på svar från odling).

    Hur har ni det? Roligt att läsa om bebisarna som anlänt!

    Nån mer som haft UVI under graviditeten? Hur fort hjälpte penicillinet?
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    Åå jag har inte varit inne här på ett tag, pga livet... mår förfärligt också. Kräksjuka med medföljande vanlig influensa, ingen sömn och spendera natten på akuten med liten som fått andningssvårigheter. Jag bara, jag orkar inte föda nu. Tur att jag har ett par veckor kvar till bf.

    Har ingen erfarenhet av uvi under graviditet, men drick tranbärsjuice så länge.... Hjälpte ok för mig som ogravid. Krya på dig!
  4. 2
    Åå jag har inte varit inne här på ett tag, pga livet... mår förfärligt också. Kräksjuka med medföljande vanlig influensa, ingen sömn och spendera natten på akuten med liten som fått andningssvårigheter. Jag bara, jag orkar inte föda nu. Tur att jag har ett par veckor kvar till bf.

    Har ingen erfarenhet av uvi under graviditet, men drick tranbärsjuice så länge.... Hjälpte ok för mig som ogravid. Krya på dig!
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Men stackare vad jobbigt! Hoppas ni får vara friska nu och att du hinner samla kraft till förlossningen!

    Jag dricker tranbärsjuice och citronvatten i mängder. Ingen förbättring än och känns outhärdligt. Vill bara somna och vakna upp frisk! Krya på er och hoppas allt är bra med lillens andning nu. Tack för ditt svar!
  6. 3
    Men stackare vad jobbigt! Hoppas ni får vara friska nu och att du hinner samla kraft till förlossningen!

    Jag dricker tranbärsjuice och citronvatten i mängder. Ingen förbättring än och känns outhärdligt. Vill bara somna och vakna upp frisk! Krya på er och hoppas allt är bra med lillens andning nu. Tack för ditt svar!
  7. Medlem sedan
    Jul 2010
    #4
    Men stackars dig också! Så kan du ju inte ha det hela helgen?
    Sonens andning bättre, men asså. Jag tror det här viruset kommer ta kol på mig.
  8. 4
    Men stackars dig också! Så kan du ju inte ha det hela helgen?
    Sonens andning bättre, men asså. Jag tror det här viruset kommer ta kol på mig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar