När sker ett planerat snitt?
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    När sker ett planerat snitt?

    Efter komplikationer vid förra förlossningen blir det nu ett planerat snitt. Någon som vet hur lång tid innan bf snittet brukar göras?
  2. 1
    När sker ett planerat snitt? Efter komplikationer vid förra förlossningen blir det nu ett planerat snitt. Någon som vet hur lång tid innan bf snittet brukar göras?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Här 10 - 7 dagar innan bf.
  4. 2
    Här 10 - 7 dagar innan bf.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Några dagar före BF har de gått över till här sedan några år. Allt för ett bebisen ska få möjlighet att stanna så länge den behöver...
  6. 3
    Några dagar före BF har de gått över till här sedan några år. Allt för ett bebisen ska få möjlighet att stanna så länge den behöver...
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Det är jätteolika, beroende på allt möjligt. Fråga din bm, när de gör det där du bor. Jag har en kompis som fått det när värkarna börjat alla tre gånger.
    Solstrålen
  8. 4
    Det är jätteolika, beroende på allt möjligt. Fråga din bm, när de gör det där du bor. Jag har en kompis som fått det när värkarna börjat alla tre gånger.
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5

    hej

    Mitt snitt planerades till 2 dagar före bf.
  10. 5
    hej Mitt snitt planerades till 2 dagar före bf.
  11. Medlem sedan
    May 2009
    #6
    Mitt var 6 dagar innan BF
    Isabelle, Mamma till Elysia & Adrian

    Bloggar på:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/eladria/

    Ambassadör för Alltförföräldrar.se !
  12. 6
    Mitt var 6 dagar innan BF
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar