Hallå!
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Hallå!

    Nu va de ett tag sen jag var här inne och skrev! Men jag har inte haft tillgång till en dator då jag och sambon tyvärr inte bor ihop längre.. Men nu har jag införskaffat en dator på mellandagsrean så nu ska jag försöka vara mer aktiv här inne. Jag tycker appen är lite knepig att skriva inlägg på. Men här går det framåt och magen växer. Har gått in i v.20 och är därmed halvvägs!! Imorgon är det dags för ett efterlängtat RUL. Då ska det tittas in hos den livliga lilla krabaten och se vem som gömmer sig. Har börjat känna sparkar utanpå magen nu, vilket är helt underbart!
  2. 1
    Hallå! Nu va de ett tag sen jag var här inne och skrev! Men jag har inte haft tillgång till en dator då jag och sambon tyvärr inte bor ihop längre.. Men nu har jag införskaffat en dator på mellandagsrean så nu ska jag försöka vara mer aktiv här inne. Jag tycker appen är lite knepig att skriva inlägg på. Men här går det framåt och magen växer. Har gått in i v.20 och är därmed halvvägs!! Imorgon är det dags för ett efterlängtat RUL. Då ska det tittas in hos den livliga lilla krabaten och se vem som gömmer sig. Har börjat känna sparkar utanpå magen nu, vilket är helt underbart!
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Tråkigt att höra. Kanske löser sig sen. Det är en upplevelse kan jag lova att få se den lille krabaten som rör sig och höra hjärtat slå. Är i v 21 har redan set vår lille kille två gånger. Och ska få se honom någon gång nu i januari februari med då vi ska höra ett spec ul pga att jag går på medicin. Sen blir det ett till i början av april.
    Jag både känner och ser sparkar och ser presic var han ligger. Rätt spännande. Varige kväll ligger gubben och känner efter sparkar. Har bf 24/5 så har 138 dagar kvar. Kan säga att vi längtar så mycket till den dagen. Hoppas det går bra på ditt ul med
  4. 2
    Tråkigt att höra. Kanske löser sig sen. Det är en upplevelse kan jag lova att få se den lille krabaten som rör sig och höra hjärtat slå. Är i v 21 har redan set vår lille kille två gånger. Och ska få se honom någon gång nu i januari februari med då vi ska höra ett spec ul pga att jag går på medicin. Sen blir det ett till i början av april.
    Jag både känner och ser sparkar och ser presic var han ligger. Rätt spännande. Varige kväll ligger gubben och känner efter sparkar. Har bf 24/5 så har 138 dagar kvar. Kan säga att vi längtar så mycket till den dagen. Hoppas det går bra på ditt ul med
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar