Fixerad
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Fixerad

    Då var bebisen helt fixerad och då är vi bara i v 35+2. Detta är tydligen vanligt när man är första föderska.

    Men tyvärr så har bebisens kurva börjat dala detta kan vara för barnet har åkt längre ner men ska ändå iväg på en extra mätning till måndagen. Är det så att vi fortsätt dala så blir det ett ultraljud. Skönt att de håller koll på oss.

    Någon mer som har en fixerad bebis?
  2. 1
    Fixerad Då var bebisen helt fixerad och då är vi bara i v 35+2. Detta är tydligen vanligt när man är första föderska.

    Men tyvärr så har bebisens kurva börjat dala detta kan vara för barnet har åkt längre ner men ska ändå iväg på en extra mätning till måndagen. Är det så att vi fortsätt dala så blir det ett ultraljud. Skönt att de håller koll på oss.

    Någon mer som har en fixerad bebis?
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Jag var hos BM i fredags (då 35+5) och fick också veta att bebis var helt fixerad. Mitt magmått var då 31, har dalat tidigare, men inget som verkar oroa barnmorskan så jag känner mig lugn Ska tillbaka om lite mer än en vecka så får se vad hon säger då
  4. 2
    Jag var hos BM i fredags (då 35+5) och fick också veta att bebis var helt fixerad. Mitt magmått var då 31, har dalat tidigare, men inget som verkar oroa barnmorskan så jag känner mig lugn Ska tillbaka om lite mer än en vecka så får se vad hon säger då
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    Min var nästan helt fixerad i v33+3 och jag är omföderska så det är nog inget konstigt... Det är ju bra att de fixerar sig...
  6. 3
    Min var nästan helt fixerad i v33+3 och jag är omföderska så det är nog inget konstigt... Det är ju bra att de fixerar sig...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar