Hej
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    Hej

    Hej!

    Ny på Allt för föräldrar (råkade skriva detta på försäkringskassans forum också...suck) och vill mest säga hej och grattis till er alla som väntar bebis speciellt ni som är förstföderskor och väntar ankomst i april, eftersom jag själv sitter i den båten
    Hoppas ni mår bra!
  2. 1
    Hej Hej!

    Ny på Allt för föräldrar (råkade skriva detta på försäkringskassans forum också...suck) och vill mest säga hej och grattis till er alla som väntar bebis speciellt ni som är förstföderskor och väntar ankomst i april, eftersom jag själv sitter i den båten
    Hoppas ni mår bra!
  3. Medlem sedan
    Jan 2013
    #2
    Ha! Skrev på fel forum. Men hej hej ändå krigar inte med fkassan än, men det kommer det kommer
  4. 2
    Ha! Skrev på fel forum. Men hej hej ändå krigar inte med fkassan än, men det kommer det kommer
  5. Medlem sedan
    Jan 2013
    #3
    Eller? Va?... Begriper inte sidan än. Jaja strunt samma
  6. 3
    Eller? Va?... Begriper inte sidan än. Jaja strunt samma
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Grattis till bebis då
  8. 4
    Grattis till bebis då
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Hejsan och välkommen hit
    Jag kan hålla med om att detta forum inte alltid är det mest användarvänliga..... suck*
  10. 5
    Hejsan och välkommen hit
    Jag kan hålla med om att detta forum inte alltid är det mest användarvänliga..... suck*
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Hej, tack, välkommen och GRATTIS...jag tror att du har hittat helt rätt = )
    Här är mammor med magar beredda att poppa i April...
    Det e ju inte helt fel att du råkade skriva en rad på försäkringskassan ...de lär vi ju tampas med en och annan gång så ett glatt "hej här e jag " e väl aldrig fel...innan man börjar gnälla ; )
  12. 6
    Hej, tack, välkommen och GRATTIS...jag tror att du har hittat helt rätt = )
    Här är mammor med magar beredda att poppa i April...
    Det e ju inte helt fel att du råkade skriva en rad på försäkringskassan ...de lär vi ju tampas med en och annan gång så ett glatt "hej här e jag " e väl aldrig fel...innan man börjar gnälla ; )
  13. Medlem sedan
    Jan 2013
    #7
    Tackar tackar!
    Jag har nog hittat rätt ja, ska bara bekanta mig med hemsidan
    Känns gott att detta forum finns ändå om man vill dela med sig av sina erfarenheter, sin oro, sina miljoner frågor om graviditet etc. Tacksamt
  14. 7
    Tackar tackar!
    Jag har nog hittat rätt ja, ska bara bekanta mig med hemsidan
    Känns gott att detta forum finns ändå om man vill dela med sig av sina erfarenheter, sin oro, sina miljoner frågor om graviditet etc. Tacksamt
  15. Medlem sedan
    Jan 2012
    #8
    Hej hej o välkommen hit, stället där vi räknar ner till april ;-)
  16. 8
    Hej hej o välkommen hit, stället där vi räknar ner till april ;-)
  17. Medlem sedan
    Jan 2013
    #9
    Tack tack
  18. 9
    Tack tack
  19. Medlem sedan
    Jan 2012
    #10
    Hej hej o grattis till bebis i magen!
    Fick du något svar o välkomnande från FK? ;-)
  20. 10
    Hej hej o grattis till bebis i magen!
    Fick du något svar o välkomnande från FK? ;-)
  21. Medlem sedan
    Jan 2012
    #11
    Ha ha jag får väl lov att skylla på hormonerna som gör mig snurrig! ;-) Jag hade ju redan hejat på dig ha ha ;-)
  22. 11
    Ha ha jag får väl lov att skylla på hormonerna som gör mig snurrig! ;-) Jag hade ju redan hejat på dig ha ha ;-)
  23. Medlem sedan
    Jan 2013
    #12
    Haha det är lugnt hormoner men ja öhöm, FK svarade. Lite pinsamt, men äh, hormoner som sagt
  24. 12
    Haha det är lugnt hormoner men ja öhöm, FK svarade. Lite pinsamt, men äh, hormoner som sagt
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar