mensvärk?
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    mensvärk?

    Jag har haft kraftigare sammandragningar idag, ganska många. Jag har också som mensvärk i svanken typ. Kommer inte ihåg... Är det vanligt? Kan det vara så eller är det på G snart? Är i början på v 37
  2. 1
    mensvärk? Jag har haft kraftigare sammandragningar idag, ganska många. Jag har också som mensvärk i svanken typ. Kommer inte ihåg... Är det vanligt? Kan det vara så eller är det på G snart? Är i början på v 37
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Jag har liknande, fört "mensvärk" och sen kommer sammandragningarna . Läst lite på internet och de verkar som om det är förvärkar. Men inte säker. Ska till BM imorgon så tänker ta upp det då. Jag är i v35 (34+4)
  4. 2
    Jag har liknande, fört "mensvärk" och sen kommer sammandragningarna . Läst lite på internet och de verkar som om det är förvärkar. Men inte säker. Ska till BM imorgon så tänker ta upp det då. Jag är i v35 (34+4)
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    Är också i början av v 37 och likadant för mig. Haft det några gånger senaste veckorna.. Tror det är kroppen som "övar" men vet ej. Varit inne på förlossningen vid ett tillfälle då det hållet på ett helt dygn,men var inget som hänt då,men var några v sen nu. Är mitt andra barn och hade ej såhär mycket "mensvärk" och sammandragningar förra gången. Vilket datum ska du ha?
  6. 3
    Är också i början av v 37 och likadant för mig. Haft det några gånger senaste veckorna.. Tror det är kroppen som "övar" men vet ej. Varit inne på förlossningen vid ett tillfälle då det hållet på ett helt dygn,men var inget som hänt då,men var några v sen nu. Är mitt andra barn och hade ej såhär mycket "mensvärk" och sammandragningar förra gången. Vilket datum ska du ha?
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Bf är satt till 8 februari, jag tror inte jag kommer gå över med tanke på tidigare barn.
  8. 4
    Bf är satt till 8 februari, jag tror inte jag kommer gå över med tanke på tidigare barn.
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5
    Var hos BM igår och hon tyckte de lät som förvärkar. Blir det kraftigare eller gör ont ska man kontakta förlossningen för att se vad man ska göra.

    Huvudet är fixerat redan fick jag reda på också! Bebis kan faktisk få stanna där inne ett tag till i alla fall!
  10. 5
    Var hos BM igår och hon tyckte de lät som förvärkar. Blir det kraftigare eller gör ont ska man kontakta förlossningen för att se vad man ska göra.

    Huvudet är fixerat redan fick jag reda på också! Bebis kan faktisk få stanna där inne ett tag till i alla fall!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar