ny på sidan!
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    ny på sidan!

    Har inte en aning om hur denna sida funkar eller något :P
    Jag väntar iaf första barnet, bf datum den 12 April och jag längtar så jag spricker!
  2. 1
    ny på sidan! Har inte en aning om hur denna sida funkar eller något :P
    Jag väntar iaf första barnet, bf datum den 12 April och jag längtar så jag spricker!
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Välkommen hit! Själv har jag bf 15 april!
    Nej, sprick inte (helst inte under förlossningen heller hihi!) ;-)
  4. 2
    Välkommen hit! Själv har jag bf 15 april!
    Nej, sprick inte (helst inte under förlossningen heller hihi!) ;-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2013
    #3
    Hej välkommen och grattis är också ny på sidan och väntar första barnet 20 april
  6. 3
    Hej välkommen och grattis är också ny på sidan och väntar första barnet 20 april
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Välkommen och stort grattis till bebisen!
  8. 4
    Välkommen och stort grattis till bebisen!
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Hej och välkommna alla nya !! och grattis!! Nu är det inte långt kvar och jag antar att ni börjar bli lite rund om magen ni med?!
  10. 5
    Hej och välkommna alla nya !! och grattis!! Nu är det inte långt kvar och jag antar att ni börjar bli lite rund om magen ni med?!
  11. Medlem sedan
    Jan 2013
    #6
    Jorå, man är allt rund och det har gått så fort! Det har så att säga bara exploderat!
  12. 6
    Jorå, man är allt rund och det har gått så fort! Det har så att säga bara exploderat!
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    Hihi Mmm gjorde det för mig med efter v. 24 förra gången! Denna gång känns det som jag haft mage hela tiden! Och nu blir den bara större och rundare såå fint tycker jag
  14. 7
    Hihi Mmm gjorde det för mig med efter v. 24 förra gången! Denna gång känns det som jag haft mage hela tiden! Och nu blir den bara större och rundare såå fint tycker jag
  15. Medlem sedan
    Jan 2013
    #8
    När jag gick på jullov var magen fortfarande lätt att dölja, men när jag kom tillbaks i 24+4 så var det svårt att ta miste på att det var en bebiskula på magen. Eleverna blev ganska chockade. Trivs bättre med att bli en "tjockis" än vad jag trodde jag skulle göra, men antar att detta bara är början på den karriären så kanske inte är lika nöjd om några veckor.
  16. 8
    När jag gick på jullov var magen fortfarande lätt att dölja, men när jag kom tillbaks i 24+4 så var det svårt att ta miste på att det var en bebiskula på magen. Eleverna blev ganska chockade. Trivs bättre med att bli en "tjockis" än vad jag trodde jag skulle göra, men antar att detta bara är början på den karriären så kanske inte är lika nöjd om några veckor.
  17. Medlem sedan
    Jan 2012
    #9
    Hihi jag är också ganska nöjd med att vara tjockis, känns så mycket naturligare än jag trodde att det skulle göra (hade svårt att föreställa mig med stor mage!!). Just nu känns den ganska perfekt, inte för tung, inte så mycket ivägen... Men det är ju tre månader kvar så undrar HUR MYCKET STÖRRE den kommer att bli??!!! Helt ok storlek just nu tycker jag, än så länge bara lite jobbigt att böja sig ner för att ta på sig vinterkängorna uffff...
  18. 9
    Hihi jag är också ganska nöjd med att vara tjockis, känns så mycket naturligare än jag trodde att det skulle göra (hade svårt att föreställa mig med stor mage!!). Just nu känns den ganska perfekt, inte för tung, inte så mycket ivägen... Men det är ju tre månader kvar så undrar HUR MYCKET STÖRRE den kommer att bli??!!! Helt ok storlek just nu tycker jag, än så länge bara lite jobbigt att böja sig ner för att ta på sig vinterkängorna uffff...
  19. Medlem sedan
    Oct 2006
    #10
    GRATTIS till kulan och välkommen till sidan = )
  20. 10
    GRATTIS till kulan och välkommen till sidan = )
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar