Klockan är 04.35 och jag kan inte sova
Psykisk ohälsa
  1. Anonym
    #1

    Klockan är 04.35 och jag kan inte sova

    Jahapp. Sista möjligheten till psykologisk hjälp uttömd. Finns det ingen MVC i Stockholm som har en kurator knuten till sig?
  2. 1
    Klockan är 04.35 och jag kan inte sova Jahapp. Sista möjligheten till psykologisk hjälp uttömd. Finns det ingen MVC i Stockholm som har en kurator knuten till sig?
  3. Medlem sedan
    May 2012
    #2
    Jo, men det har nog de allra flesta! Är du gravid och det du mår dåligt för är relaterat till det? I så fall kan du ju också söka akut på gynakuten. Men jag är övertygad om att de flesta MVC har en kurator knuten till sig även om det inte syns på hemsidorna.
    Ludmilla

    Ludmilla Rosengren
    Leg Läkare, KBT-terapeut och Mamma till fem barn

    http://ludmilla.se
  4. 2
    Jo, men det har nog de allra flesta! Är du gravid och det du mår dåligt för är relaterat till det? I så fall kan du ju också söka akut på gynakuten. Men jag är övertygad om att de flesta MVC har en kurator knuten till sig även om det inte syns på hemsidorna.
  5. Anonym
    #3
    Nej, min mödravårdscentral har inte det. Så jag försöker byta till en som har (i Stockholm).
    Om någon har tips på en MVC med kurator inom samma verksamhet byter jag mer än gärna.
    Den här graviditeten har varit en psykisk mardröm från v.10 och framåt.
  6. 3
    Nej, min mödravårdscentral har inte det. Så jag försöker byta till en som har (i Stockholm).
    Om någon har tips på en MVC med kurator inom samma verksamhet byter jag mer än gärna.
    Den här graviditeten har varit en psykisk mardröm från v.10 och framåt.
  7. Medlem sedan
    May 2012
    #4
    Den MVC som du går hos borde ju kunna hänvisa dig till rätt ställe!
    Lycka till!
    Ludmilla

    Ludmilla Rosengren
    Leg Läkare, KBT-terapeut och Mamma till fem barn

    http://ludmilla.se
  8. 4
    Den MVC som du går hos borde ju kunna hänvisa dig till rätt ställe!
    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar