plussar
_1301 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    plussar

    En vecka plus enligt mig och två dagar plus enligt ultraljud. Känns på riktigt som att det faktiskt aldrig kommer en bebis. Inga känningar alls och humöret i botten. Försöker njuta av tiden med dottern och sambon men känner mest mig låg och tålamodet är inte det bästa.

    Nån mer som plussar eller har plussat förut? Ska det kännas så här drygt eller är det bara jag som är knäpp? Dottern kom så punktligt så jag tänkte liksom att denna skulle vara lika alert

    Kram på er!
  2. 1
    plussar En vecka plus enligt mig och två dagar plus enligt ultraljud. Känns på riktigt som att det faktiskt aldrig kommer en bebis. Inga känningar alls och humöret i botten. Försöker njuta av tiden med dottern och sambon men känner mest mig låg och tålamodet är inte det bästa.

    Nån mer som plussar eller har plussat förut? Ska det kännas så här drygt eller är det bara jag som är knäpp? Dottern kom så punktligt så jag tänkte liksom att denna skulle vara lika alert

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    åå jo den känslan känner jag igen.. man är inte alls på topp efter att dagarna efter bf passerat. Jag gick över 11 dagar med min son och blev till slut igångsatt (pga av havandeskapsförgiftning). Denna gång hoppas jag innerligt att det kommer igång av sig själv. Jag har bf på onsdag och enligt UL på fredag. Håller tummarna för att det drar igång för dig jättesnart! Lycka till =)
  4. 2
    åå jo den känslan känner jag igen.. man är inte alls på topp efter att dagarna efter bf passerat. Jag gick över 11 dagar med min son och blev till slut igångsatt (pga av havandeskapsförgiftning). Denna gång hoppas jag innerligt att det kommer igång av sig själv. Jag har bf på onsdag och enligt UL på fredag. Håller tummarna för att det drar igång för dig jättesnart! Lycka till =)
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Å de elva dagarna måste ha känts som 9 månader till. Hoppas det sätter fart av sig självt denna gång! Håller tummarna för dig Tack för ditt svar!
  6. 3
    Å de elva dagarna måste ha känts som 9 månader till. Hoppas det sätter fart av sig självt denna gång! Håller tummarna för dig Tack för ditt svar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar