Ny här hos er!
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    Ny här hos er!

    Hej hej!
    Vet inte alls hur detta funkar, men det lär jag väl mig så småningom.
    Vi har iaf BF 25 april och jag tycker gott att det kunde varit imorgon. Längtar
    så otroligt mycket efter den lill* vilden som bor i min mage.
  2. 1
    Ny här hos er! Hej hej!
    Vet inte alls hur detta funkar, men det lär jag väl mig så småningom.
    Vi har iaf BF 25 april och jag tycker gott att det kunde varit imorgon. Längtar
    så otroligt mycket efter den lill* vilden som bor i min mage.
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Välkommen och jättegrattis till bebis! Här är en till som önskar tiden kunde gå lite fortare
  4. 2
    Välkommen och jättegrattis till bebis! Här är en till som önskar tiden kunde gå lite fortare
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Välkommen hit!!
    Jag å andra sidan tycker tiden går alltför fort! Vill ju hinna njuta av att vara gravid också o alla förberedelser ;-)
  6. 3
    Välkommen hit!!
    Jag å andra sidan tycker tiden går alltför fort! Vill ju hinna njuta av att vara gravid också o alla förberedelser ;-)
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Hej och välkomen!
    Jag har bf dagen innan dig.
    Läntar också galet mycket. Känns som en evighet kvar men ändå så nära! Konstigt!
  8. 4
    Hej och välkomen!
    Jag har bf dagen innan dig.
    Läntar också galet mycket. Känns som en evighet kvar men ändå så nära! Konstigt!
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Välkommen till dig också och GRATTIS till vilden = ) kul att fler och fler kommer till gruppen, nu händer här ju massor!
  10. 5
    Välkommen till dig också och GRATTIS till vilden = ) kul att fler och fler kommer till gruppen, nu händer här ju massor!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar