Hej!
_1301 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Hej!

    Ni kanske inte minns mig. Hängde med er i början, under anonyma nicket Cinco.


    Skulle haft BF idag, men på KUB upptäcktes att bebisen dött några dagar tidigare.
    Tittat in hit ibland, trots att jag fick lämna er i somras.
    Tänk att era bebisar börjar komma nu! Så underbart!


    Själv sitter jag gravid igen i v.20, och har BF 6/6. Denna gången verkar allt gå vägen!


    Grattis till er som fått era små skatter, och stort lycka till ni som fortfarande väntar. Snart, snart är väntan över
  2. 1
    Hej! Ni kanske inte minns mig. Hängde med er i början, under anonyma nicket Cinco.


    Skulle haft BF idag, men på KUB upptäcktes att bebisen dött några dagar tidigare.
    Tittat in hit ibland, trots att jag fick lämna er i somras.
    Tänk att era bebisar börjar komma nu! Så underbart!


    Själv sitter jag gravid igen i v.20, och har BF 6/6. Denna gången verkar allt gå vägen!


    Grattis till er som fått era små skatter, och stort lycka till ni som fortfarande väntar. Snart, snart är väntan över
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    Nämen åh va roligt att höra att allt går så bra! Kul att du tittade in. Lycka till. Snart är du där också! =)
  4. 2
    Nämen åh va roligt att höra att allt går så bra! Kul att du tittade in. Lycka till. Snart är du där också! =)
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Hej och grattis till graviditeten! Väntar och väntar på bebis som tycks ta tid på sig. Kram och lycka till!
  6. 3
    Hej och grattis till graviditeten! Väntar och väntar på bebis som tycks ta tid på sig. Kram och lycka till!
  7. Medlem sedan
    Aug 2012
    #4
    Åh, säger som de andra! Härligt att höra att du är gravid på nytt! Tack för lyckönskningar och ett STORT lycka till önskar jag dig också.
  8. 4
    Åh, säger som de andra! Härligt att höra att du är gravid på nytt! Tack för lyckönskningar och ett STORT lycka till önskar jag dig också.
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Jag minns dig! Önskar dig ett stort lycka till med den fortsatta graviditeten och med din lilla sommarbebis!!! Tack för att du kikar in här! Fortsätt gärna att uppdatera oss, inte minst när din bebis är kommen!
  10. 5
    Jag minns dig! Önskar dig ett stort lycka till med den fortsatta graviditeten och med din lilla sommarbebis!!! Tack för att du kikar in här! Fortsätt gärna att uppdatera oss, inte minst när din bebis är kommen!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Tack alla!!
    Känns underbart att ha en liten på G. Har köpt syskonvagn & babyskydd, och lite kläder. Så härligt!

    Har en blogg, http://nummerfem.bloggo.nu
  12. 6
    Tack alla!!
    Känns underbart att ha en liten på G. Har köpt syskonvagn & babyskydd, och lite kläder. Så härligt!

    Har en blogg, http://nummerfem.bloggo.nu
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar