Idag fyller jag 40 år! :-D
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Idag fyller jag 40 år! :-D

    Tänk, jag ska bli 2 barnsmamma när jag är 40! Känns lite fränt och lite skrämmande! Skrämmande inte för att jag är 40 utan för att bli pyttebebismamma igen! Har ju glömt hur det va! Min "stora" tjej e ju 7 år nu och lixom fixar så mycket själv nu..hihi
    Min sambo som är 41 blir förstagångsfar i sommar.. Fränt är det att det är så blandat här, vissa får barn vid 20, vissa vid 40 och + -!

    Det jag egentligen MEST ser fram emot nu (förutom tårta och trevligt sällskap i eftermiddag),
    det är ju Rul som vi har nu på torsdag 17de januari, då vi äntligen får se lill-uscha igen och förhoppningsvis får se om det är en tjej eller kille därinne i magen! Längtar som attans! Då ska även dotra få vara med och kika!

    KRAM på er!
  2. 1
    Idag fyller jag 40 år! :-D Tänk, jag ska bli 2 barnsmamma när jag är 40! Känns lite fränt och lite skrämmande! Skrämmande inte för att jag är 40 utan för att bli pyttebebismamma igen! Har ju glömt hur det va! Min "stora" tjej e ju 7 år nu och lixom fixar så mycket själv nu..hihi
    Min sambo som är 41 blir förstagångsfar i sommar.. Fränt är det att det är så blandat här, vissa får barn vid 20, vissa vid 40 och + -!

    Det jag egentligen MEST ser fram emot nu (förutom tårta och trevligt sällskap i eftermiddag),
    det är ju Rul som vi har nu på torsdag 17de januari, då vi äntligen får se lill-uscha igen och förhoppningsvis får se om det är en tjej eller kille därinne i magen! Längtar som attans! Då ska även dotra få vara med och kika!

    KRAM på er!
  3. Medlem sedan
    Jun 2012
    #2
    Grattis på din dag!!!

    Jag blir 38 i Juli och är då mamma till 5, känns helt overkligt.
    Min minsta fyller 6 på lördag och den äldsta blir 19 i Juli.
    Känns som jag kan det här nu men det kan ju bli helt annorlunda med den här lilla

    Ha en underbar födelsedag
  4. 2
    Grattis på din dag!!!

    Jag blir 38 i Juli och är då mamma till 5, känns helt overkligt.
    Min minsta fyller 6 på lördag och den äldsta blir 19 i Juli.
    Känns som jag kan det här nu men det kan ju bli helt annorlunda med den här lilla

    Ha en underbar födelsedag
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Grattis på Din stora dag och hoppas att den blir alldeles underbar!!! Kram
  6. 3
    Grattis på Din stora dag och hoppas att den blir alldeles underbar!!! Kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Tack så mycket! Känns skönt att sitta å ta det lugnt i soffan me jycken tills 13 då jag ska hämta dotra på skolan å sen göra tårta.
  8. 4
    Tack så mycket! Känns skönt att sitta å ta det lugnt i soffan me jycken tills 13 då jag ska hämta dotra på skolan å sen göra tårta.
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Grattis! Visst är det coolt attt få vara med!
  10. 5
    Grattis! Visst är det coolt attt få vara med!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Grattis!!!
    Vad spännande med RUL, hoppas ni kan se vad det blir
    Ha ett mysigt kalas! Har du fått något än? Uppvaktning imorse?
  12. 6
    Grattis!!!
    Vad spännande med RUL, hoppas ni kan se vad det blir
    Ha ett mysigt kalas! Har du fått något än? Uppvaktning imorse?
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    Tack! Ja dotra å sambon kom med fika på säng på en jättefin sängbricka en go vän gjort åt mig som jag fick igår! Å sjöng gjorde de åxå! hihii <3
  14. 7
    Tack! Ja dotra å sambon kom med fika på säng på en jättefin sängbricka en go vän gjort åt mig som jag fick igår! Å sjöng gjorde de åxå! hihii <3
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
    Perfekt start på dagen
  16. 8
    Perfekt start på dagen
  17. Medlem sedan
    Jun 2009
    #9
    Grattis!!! Jag själv fyller 38 år i januari och blivande tvåbarnsmamma. För 3 år sedan trodde vi inte att vi skulle kunna få några barn alls så jag är väldigt lyckligt lottad att det till slut funkade två ggr om dessutom.

    Hoppas på en mysig födelsedag för din del!!
  18. 9
    Grattis!!! Jag själv fyller 38 år i januari och blivande tvåbarnsmamma. För 3 år sedan trodde vi inte att vi skulle kunna få några barn alls så jag är väldigt lyckligt lottad att det till slut funkade två ggr om dessutom.

    Hoppas på en mysig födelsedag för din del!!
  19. Medlem sedan
    Dec 2008
    #10
    Grattis på födelsedagen! Va kul att dottern får följa med på RUL här får man inte ha med barn.
    Amanda

    ​N 130620, bebis bf 160813
  20. 10
    Grattis på födelsedagen! Va kul att dottern får följa med på RUL här får man inte ha med barn.
  21. Medlem sedan
    Oct 2012
    #11
    Hej Grattis! Ja och kul att dottern får hänga med, jag ville så gärna att vår son skulle med men fick Nej, han är visserligen bara 3,5 år men det hade gjort det hela så levande för honom, njut av tårtan och te en bit för mig med
  22. 11
    Hej Grattis! Ja och kul att dottern får hänga med, jag ville så gärna att vår son skulle med men fick Nej, han är visserligen bara 3,5 år men det hade gjort det hela så levande för honom, njut av tårtan och te en bit för mig med
  23. Medlem sedan
    Aug 2005
    #12
    Det var så gott så! :P OJ jag kanske ska ta reda på om hon verkligen FÅR följa?! Jag har lixom bara tatt det för givet! HM! det vore ju skittrist om hon kom med å sen stoppad! Må ringa å kolla nu..Bra ni sa nåt om det!
  24. 12
    Det var så gott så! :P OJ jag kanske ska ta reda på om hon verkligen FÅR följa?! Jag har lixom bara tatt det för givet! HM! det vore ju skittrist om hon kom med å sen stoppad! Må ringa å kolla nu..Bra ni sa nåt om det!
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13
    Verkar vara olika det där. Vi hade med vår 1,5-åring, det var ingen som sa något om det.
  26. 13
    Verkar vara olika det där. Vi hade med vår 1,5-åring, det var ingen som sa något om det.
  27. Medlem sedan
    Aug 2005
    #14
    Ja jag ringde nu spec.mödra eftersom vi går där, och hon sa att det var lugnt eftersom hon var så gammal men att vi skulle ju tänka på att det skulle kunna komma fram saker som inte e så roliga men samtidigt sa hon att det är ju andra ultrat å risken mindre för det, så det var upp till oss.. Men hon ska me för hon ser så fram emot det, å är det nåt tok så får hon ju ändå reda på det så..uffa nu blir jag nervös över att allt inte ska va oki..blää..jaja så känner nog de flesta.. man får hålla tummarna att allt e som det ska
  28. 14
    Ja jag ringde nu spec.mödra eftersom vi går där, och hon sa att det var lugnt eftersom hon var så gammal men att vi skulle ju tänka på att det skulle kunna komma fram saker som inte e så roliga men samtidigt sa hon att det är ju andra ultrat å risken mindre för det, så det var upp till oss.. Men hon ska me för hon ser så fram emot det, å är det nåt tok så får hon ju ändå reda på det så..uffa nu blir jag nervös över att allt inte ska va oki..blää..jaja så känner nog de flesta.. man får hålla tummarna att allt e som det ska
  29. Medlem sedan
    Aug 2005
    #15
    det ska föreställa en rädd gubbe den första, inte en som ser mysglad ut! hahaa
  30. 15
    det ska föreställa en rädd gubbe den första, inte en som ser mysglad ut! hahaa
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar