Så glad, så glad, så glad idag!
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    Så glad, så glad, så glad idag!

    Igår kväll kunde jag inte somna, grubblade och när jag väl somnade drömde jag om barnmorskorna.
    Imorse ringde jag och bad att få byta barnmorska. Fick en tid hos den andra som jag varit hos en gång (inskrivning innan missfallet förra året) som verkade jättegullig! Så ska till henne redan på fredag :-) Hoppas, hoppas att det kommer att kännas bra med henne och att jag slipper träffa på den barska tanten i korridorerna :-/

    Har varit glad som en lärka hela dagen! En tyngd lyfte från mina axlar :-)

    Allt järn jag stoppat i mig verkar ha effekt också, både på yrsel, energi och humör! Jippi!
    Nu känns det roligt med bebis igen!
  2. 1
    Så glad, så glad, så glad idag! Igår kväll kunde jag inte somna, grubblade och när jag väl somnade drömde jag om barnmorskorna.
    Imorse ringde jag och bad att få byta barnmorska. Fick en tid hos den andra som jag varit hos en gång (inskrivning innan missfallet förra året) som verkade jättegullig! Så ska till henne redan på fredag :-) Hoppas, hoppas att det kommer att kännas bra med henne och att jag slipper träffa på den barska tanten i korridorerna :-/

    Har varit glad som en lärka hela dagen! En tyngd lyfte från mina axlar :-)

    Allt järn jag stoppat i mig verkar ha effekt också, både på yrsel, energi och humör! Jippi!
    Nu känns det roligt med bebis igen!
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Vad roligt att höra att du mår bättre och bra gjort att ringa och byta barnmorska! Be gone otäcka barska tant!
  4. 2
    Vad roligt att höra att du mår bättre och bra gjort att ringa och byta barnmorska! Be gone otäcka barska tant!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Du får en = ) här med för attt du var så duktig ...fast jag kommenterade längre ner. Härligt att det kan förgylla dagen så ...då har det verkligen varit en börda.
  6. 3
    Du får en = ) här med för attt du var så duktig ...fast jag kommenterade längre ner. Härligt att det kan förgylla dagen så ...då har det verkligen varit en börda.
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Åh vad skönt att höra!
  8. 4
    Åh vad skönt att höra!
  9. Medlem sedan
    Jan 2012
    #5
    Tack för er uppmuntran :-)
  10. 5
    Tack för er uppmuntran :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar