Ramlat!
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Ramlat!

    Igår slog jag på värsta vurpan inne i ett köpcentrum (hala gummisulor mot vått klinkersgolv) och landade på magen/sidan. J*vlar vad ont det gjorde!
    Tre unga killar ur butiken jag var in i var framme på två sekunder, vakten kom och folk frågade om de kunde göra något! Och där låg jag platt på golvet! *lite pinsamt*

    Slutade i alla fall med 6 timmar på förlossningen. CTG, UL, VUL och ett CTG till. Sjukt hårdhänt läkare vid gynundersökningen som gjorde att jag fortfarande är öm och blöder lite, men allt såg bra ut i alla fall!
    Idag är jag helt ond och stel i hela kroppen, bäckenet är trasigt och jag kan knappt gå, men bebis bökar runt som vanligt!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  2. 1
    Ramlat! Igår slog jag på värsta vurpan inne i ett köpcentrum (hala gummisulor mot vått klinkersgolv) och landade på magen/sidan. J*vlar vad ont det gjorde!
    Tre unga killar ur butiken jag var in i var framme på två sekunder, vakten kom och folk frågade om de kunde göra något! Och där låg jag platt på golvet! *lite pinsamt*

    Slutade i alla fall med 6 timmar på förlossningen. CTG, UL, VUL och ett CTG till. Sjukt hårdhänt läkare vid gynundersökningen som gjorde att jag fortfarande är öm och blöder lite, men allt såg bra ut i alla fall!
    Idag är jag helt ond och stel i hela kroppen, bäckenet är trasigt och jag kan knappt gå, men bebis bökar runt som vanligt!
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Usch vad otäckt, men skönt att bebis rör sig och att allt såg bra ut...
  4. 2
    Usch vad otäckt, men skönt att bebis rör sig och att allt såg bra ut...
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    Jag också
    Men jag föll på knäna i en nerförsbacke och drutta sen på rumpan. Gjorde inte så ont egentligen men höger knä fick sig nog en smäll när tunga tunga kroppen kom på det. Blev en fin liten "snöängel" på marken
  6. 3
    Jag också
    Men jag föll på knäna i en nerförsbacke och drutta sen på rumpan. Gjorde inte så ont egentligen men höger knä fick sig nog en smäll när tunga tunga kroppen kom på det. Blev en fin liten "snöängel" på marken
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4

    Usch då!

    Vad klumpiga vi är! Skönt att det gick rätt bra i alla fall, och hoppas att knät höll!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  8. 4
    Usch då! Vad klumpiga vi är! Skönt att det gick rätt bra i alla fall, och hoppas att knät höll!
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    Men hur är det med dig nu då? Har blödningarna slutat? Det är ju dåligt att läkaren var så pass hårdhänt :/
  10. 5
    Men hur är det med dig nu då? Har blödningarna slutat? Det är ju dåligt att läkaren var så pass hårdhänt :/
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Ja...

    nu har det slutat, tack och lov! Och ja, fattar inte vad hon höll på med! Jag har ändå fött några barn, och gjort några gynundersökningar, men det är inte ofta man ligger och skriker för att det gör så ont, och läkaren bara fortsätter! Det var inte kul! Stackars sambon såg rätt chockad ut faktiskt...
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  12. 6
    Ja... nu har det slutat, tack och lov! Och ja, fattar inte vad hon höll på med! Jag har ändå fött några barn, och gjort några gynundersökningar, men det är inte ofta man ligger och skriker för att det gör så ont, och läkaren bara fortsätter! Det var inte kul! Stackars sambon såg rätt chockad ut faktiskt...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar