leah är här!
_1301 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    leah är här!

    Efter väntan och utan känningar kom plötsligt vår underbara flicka idag kl 02. Det gick så fort att ingen barnmorska hann med. Men inga bristningar alls och vi är hemma hos stolt storasyster.

    3314 g och 50 cm lång och bedårande och ser ut som en Leah.

    Grattis ni som fått! Och för er sim väntar -plötsligt händer det! Lycka till!
  2. 1
    leah är här! Efter väntan och utan känningar kom plötsligt vår underbara flicka idag kl 02. Det gick så fort att ingen barnmorska hann med. Men inga bristningar alls och vi är hemma hos stolt storasyster.

    3314 g och 50 cm lång och bedårande och ser ut som en Leah.

    Grattis ni som fått! Och för er sim väntar -plötsligt händer det! Lycka till!
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    Stort Grattis till Leah (underbart namn!). =)
  4. 2
    Stort Grattis till Leah (underbart namn!). =)
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Åh stort GRATTIS linden81 till dottern!!! Blir ju ytterst nyfiken på en liten förlossningsberättelse! :-)
  6. 3
    Åh stort GRATTIS linden81 till dottern!!! Blir ju ytterst nyfiken på en liten förlossningsberättelse! :-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2012
    #4
    Ah, det är helt fantastiskt!! Som sagt, plötsligt händer det. Lite skrämmande i och för sig, när man tänker på det. Och vad fort det gick. Hann ni med att få dit barnvakt ens? Jag blir så nyfiken på hur det liksom satte igång, när du inte hade några känningar... Aja, nu har du annat att tänka på! Mys ordentligt med lillan nu. Grattis!!!

    Välkommen lilla Leah! Ett sånt fint namn du har.
  8. 4
    Ah, det är helt fantastiskt!! Som sagt, plötsligt händer det. Lite skrämmande i och för sig, när man tänker på det. Och vad fort det gick. Hann ni med att få dit barnvakt ens? Jag blir så nyfiken på hur det liksom satte igång, när du inte hade några känningar... Aja, nu har du annat att tänka på! Mys ordentligt med lillan nu. Grattis!!!

    Välkommen lilla Leah! Ett sånt fint namn du har.
  9. Medlem sedan
    Jul 2009
    #5
    Tack! Kan skriva ned en förlossningsberättelse sen när vi fått lite ordning på sömn

    Tycker det är så häftigt att föda barn och så glad att jag fått två så lätta och positiva erfarenheter när mina flickor fötts. Lycka till ni som väntar!
  10. 5
    Tack! Kan skriva ned en förlossningsberättelse sen när vi fått lite ordning på sömn

    Tycker det är så häftigt att föda barn och så glad att jag fått två så lätta och positiva erfarenheter när mina flickor fötts. Lycka till ni som väntar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar