Här är jag! Nygammal här....
Stora barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    Här är jag! Nygammal här....

    Hej. Jag är 38 år och har två killar som är 8 och 11. Vi bor i södra stockholm i en 2:a. Jag är sedan 7 år separerad från grabbarnas pappa och för 5 och ett halvt år sen träffade jag en ny man och vi bor nu som särbos i våra två lghter nära varann. Jag är lärare för de yngre åldrarna och arbetar just nu med de yngsta barnen i förskolan. I vår/sommar hoppas vi kunna byta vår lght mot en större och ist för särbos bli sambos och bonusfamilj, och kanske utöka familjen med ytterligare en liten skrutt. Ja det var väl jag. Vi skrives!
  2. 1
    Här är jag! Nygammal här.... Hej. Jag är 38 år och har två killar som är 8 och 11. Vi bor i södra stockholm i en 2:a. Jag är sedan 7 år separerad från grabbarnas pappa och för 5 och ett halvt år sen träffade jag en ny man och vi bor nu som särbos i våra två lghter nära varann. Jag är lärare för de yngre åldrarna och arbetar just nu med de yngsta barnen i förskolan. I vår/sommar hoppas vi kunna byta vår lght mot en större och ist för särbos bli sambos och bonusfamilj, och kanske utöka familjen med ytterligare en liten skrutt. Ja det var väl jag. Vi skrives!
  3. Medlem sedan
    Jan 2013
    #2
    Just det! Nygammal är jag för jag skrev här nr min äldsta var bäbis och när vi tillverkade honom.... Men det känns ju som det var hundra år sen minst! :-)
  4. 2
    Just det! Nygammal är jag för jag skrev här nr min äldsta var bäbis och när vi tillverkade honom.... Men det känns ju som det var hundra år sen minst! :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar