Klimateriet
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Klimateriet

    Nu har jag inte haft mens på 4 månader, det känns som man nu, väldigt smärtfritt *peppar, peppar* kommit in i nästa fas.
    De enda problem jag har kännt av har varit en viss ansträngningsinkontinens (som verkar gått över), en viss viktuppgång och någon lättare vallning en eller två nätter. Humöret har varit i balans.

    Är jag ensam om har haft det så lätt, eller kommer det kanske surt efteråt
  2. 1
    Klimateriet Nu har jag inte haft mens på 4 månader, det känns som man nu, väldigt smärtfritt *peppar, peppar* kommit in i nästa fas.
    De enda problem jag har kännt av har varit en viss ansträngningsinkontinens (som verkar gått över), en viss viktuppgång och någon lättare vallning en eller två nätter. Humöret har varit i balans.

    Är jag ensam om har haft det så lätt, eller kommer det kanske surt efteråt
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Absolut inte ensam

    Jag har inte heller haft några större problem!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Absolut inte ensam Jag har inte heller haft några större problem!
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Åh vad lättad jag känner mig . Sambon har inte heller klagat på vallningar, men har dock en viss (?!?!) viktuppgång
  6. 3
    Åh vad lättad jag känner mig . Sambon har inte heller klagat på vallningar, men har dock en viss (?!?!) viktuppgång
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    #4
    Mensen har avtagit här också, det jag har fått är en svidande känsla i underlivet. Jag ringde mödravården och de rekomenderade Ovesterin som hjälpte direkt!
  8. 4
    Mensen har avtagit här också, det jag har fått är en svidande känsla i underlivet. Jag ringde mödravården och de rekomenderade Ovesterin som hjälpte direkt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar