Dags att presentera mig!
_1306 Junibarn
  1. Kat
    #1

    Dags att presentera mig!

    Hej!

    Jag har smyg-hängt här ett tag, men inte riktigt haft tid att dyka in "på riktigt". Men nu tror jag att det är dags att säga hej, hej och bli lite mer officiell. =)

    Jag väntar vår lilla Femma, helt galet och helt fantastiskt. Vi gjorde RUL igår och med all sannolikhet är det en tjej.

    Hej alla! =)

    /Kat
  2. 1
    Dags att presentera mig! Hej!

    Jag har smyg-hängt här ett tag, men inte riktigt haft tid att dyka in "på riktigt". Men nu tror jag att det är dags att säga hej, hej och bli lite mer officiell. =)

    Jag väntar vår lilla Femma, helt galet och helt fantastiskt. Vi gjorde RUL igår och med all sannolikhet är det en tjej.

    Hej alla! =)

    /Kat
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Och så himla anonym behöver jag inte vara heller, klickade bara lite fel... =)
  4. 2
    Och så himla anonym behöver jag inte vara heller, klickade bara lite fel... =)
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Hej & välkommen!
    Roligt med en till som väntar nummer fem
    Vilket datum är du beräknad?
  6. 3
    Hej & välkommen!
    Roligt med en till som väntar nummer fem
    Vilket datum är du beräknad?
  7. Medlem sedan
    Jun 2012
    #4
    Välkommen hit, väntar oxå nr 5 BF 21/6. RUL får jag vänta på i 10 dagar till.
  8. 4
    Välkommen hit, väntar oxå nr 5 BF 21/6. RUL får jag vänta på i 10 dagar till.
  9. Medlem sedan
    Oct 2012
    #5
    Välkommen är impad och alla er som har så många barn, det måste ge så mycket kärlek.
  10. 5
    Välkommen är impad och alla er som har så många barn, det måste ge så mycket kärlek.
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Välkommen in!
  12. 6
    Välkommen in!
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Välkommen!!! Här är en till som väntar barn nr 5 !!!
  14. 7
    Välkommen!!! Här är en till som väntar barn nr 5 !!!
  15. Medlem sedan
    Mar 2000
    #8
    Tack! Ja, kul med fler som har många. =)

    Jag är beräknad 16/6. Blev flyttad från 18/6 till 16/6 på RUL, men inte mig emot så länge det är åt rätt håll. Det blir ett snitt dessutom, så antagligen blir det någon gång första veckan i juni.
  16. 8
    Tack! Ja, kul med fler som har många. =)

    Jag är beräknad 16/6. Blev flyttad från 18/6 till 16/6 på RUL, men inte mig emot så länge det är åt rätt håll. Det blir ett snitt dessutom, så antagligen blir det någon gång första veckan i juni.
  17. Medlem sedan
    Mar 2000
    #9
    Tack! Kul med fler femmor. =)

    Väntan på RUL kan ju kännas rätt lång, även om man gjort ultraljud tidigare. Varje liten milstolpe tycker jag är viktig.
  18. 9
    Tack! Kul med fler femmor. =)

    Väntan på RUL kan ju kännas rätt lång, även om man gjort ultraljud tidigare. Varje liten milstolpe tycker jag är viktig.
  19. Medlem sedan
    Mar 2000
    #10
    Tack! Ja, det gör det verkligen. Kärlek finns det gott om. =)
  20. 10
    Tack! Ja, det gör det verkligen. Kärlek finns det gott om. =)
  21. Medlem sedan
    Mar 2000
    #11
    Tack så mycket!
  22. 11
    Tack så mycket!
  23. Medlem sedan
    Mar 2000
    #12
    Tack! Wow, vad roligt med så många som väntar nummer fem. =)
  24. 12
    Tack! Wow, vad roligt med så många som väntar nummer fem. =)
  25. Medlem sedan
    Sep 1999
    #13
    Välkommen! Själv väntar jag nr 6, en liten flicka. Har bf 15:e juni men det blir troligtvis ett planerat snitt denna gången så det blir väl lite tidigare.
  26. 13
    Välkommen! Själv väntar jag nr 6, en liten flicka. Har bf 15:e juni men det blir troligtvis ett planerat snitt denna gången så det blir väl lite tidigare.
  27. Medlem sedan
    Mar 2000
    #14
    Tack så mycket!

    Jag har bf 16/6 och vet att det blir snitt. Minst tio dagar innan, kanske två veckor. Så första veckan i juni räknar jag med.
  28. 14
    Tack så mycket!

    Jag har bf 16/6 och vet att det blir snitt. Minst tio dagar innan, kanske två veckor. Så första veckan i juni räknar jag med.
  29. Medlem sedan
    Sep 1999
    #15
    Av vilken anledning blir det snitt för dig? Har du blivit snittad innan, hur många gånger? Jag e så rädd och nervös inför snitt. Blev akutsnittad med femte barnet men alla försöker lugna mig med att det är nåt helt annat med ett planerat snitt men jag kan inte känna mig lugn iaf...
    Loijsan med fem små trollungar!!!
  30. 15
    Av vilken anledning blir det snitt för dig? Har du blivit snittad innan, hur många gånger? Jag e så rädd och nervös inför snitt. Blev akutsnittad med femte barnet men alla försöker lugna mig med att det är nåt helt annat med ett planerat snitt men jag kan inte känna mig lugn iaf...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar