trött tröttare tröttast
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    trött tröttare tröttast

    Medan magen växer och lillkotten övar discomoves så blir jag bara tröttare och tröttare. Var ansvarsfull och tog en järntablett (duroferon) och apelsinjuice i dag...Håller tummarna för att det hjälper! Kl är 22.25 och jag ligger i sängen och somnar snart...go natt alla fina mammor to be !
  2. 1
    trött tröttare tröttast Medan magen växer och lillkotten övar discomoves så blir jag bara tröttare och tröttare. Var ansvarsfull och tog en järntablett (duroferon) och apelsinjuice i dag...Håller tummarna för att det hjälper! Kl är 22.25 och jag ligger i sängen och somnar snart...go natt alla fina mammor to be !
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Å ja suck...trötthet e verkligen tröttsamt! Men bra att man kan bli lite piggare av järn, tycker bara det e så bökigt med magen ...men men man får väl äta katrinplommon med.
  4. 2
    Å ja suck...trötthet e verkligen tröttsamt! Men bra att man kan bli lite piggare av järn, tycker bara det e så bökigt med magen ...men men man får väl äta katrinplommon med.
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Sova är den bästa medicinen! Jag passar på så ofta jag kan (sover i och för sig bättre dagtid än nattetid av någon märklig anledning)
    Hoppas du blir piggare av järnet. Snart är det april och vår och bebisdags
  6. 3
    Sova är den bästa medicinen! Jag passar på så ofta jag kan (sover i och för sig bättre dagtid än nattetid av någon märklig anledning)
    Hoppas du blir piggare av järnet. Snart är det april och vår och bebisdags
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4
    Järn hjälper! Jag kände mig piggare efter 3-4 dagar av min intensiv järn kur (4 hemofer+1 niferex per dag plus blodpudding och entrecote) Magen blir inte så pigg dock :-(
    Dagsljus ska ju hjälpa också, men det är ju så fasligt kallt o blir mörkt så tidigt så jag kommer inte ut så mycket...
  8. 4
    Järn hjälper! Jag kände mig piggare efter 3-4 dagar av min intensiv järn kur (4 hemofer+1 niferex per dag plus blodpudding och entrecote) Magen blir inte så pigg dock :-(
    Dagsljus ska ju hjälpa också, men det är ju så fasligt kallt o blir mörkt så tidigt så jag kommer inte ut så mycket...
  9. Medlem sedan
    Sep 2009
    #5
    det e järnbristen som spökar.. spelar ingen roll hur mycket man sover lika trött och zombieliknande iaf
    http://sizzydizzy.bloggplatsen.se/

    Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet!
  10. 5
    det e järnbristen som spökar.. spelar ingen roll hur mycket man sover lika trött och zombieliknande iaf
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #6
    Hm.. nu har jag hållt på och ätit järntabletter hela helgen och är fortfarande supertrött! Sov en hel timme på dagen idag. Håller hoppet uppe att det ska jämna till sig. Men, som tur var så är iallafall foglossningen bättre.
  12. 6
    Hm.. nu har jag hållt på och ätit järntabletter hela helgen och är fortfarande supertrött! Sov en hel timme på dagen idag. Håller hoppet uppe att det ska jämna till sig. Men, som tur var så är iallafall foglossningen bättre.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar