Jag hostar så jag tror att jag kommer att få upp både lungor och bebis snart! Eller hosta ut liten rätt väg, som är alldeles öm och svullen (och jag kissar på mig lite nästan varenda gång jag hostar = hela tiden)
Var hos läkaren igår som lyssnade och konstaterade att lungorna inte låter konstigt och att sänkan är normal. Däremot är jag snabbandad och har hög puls (kring 100). EKG såg normalt ut och de gjorde en skikträntgen av lungorna (känns ju minst sagt sådär med både kontrst och räntgen!) eftersom de var oroliga att det kunde vara en propp i lungan.
Men de hittade inget mer än hosta och en UVI. Fick coccillana och antibiotika.

Men hostmedicinen hjälper ingenting! Nada! Hostar så jag nästan kräks i all afall (och kissar ) och nu får jag snart panik! Det värker ju överallt! Halsen, ryggen, underlivet... Och dessutom kostade det 380:- på sjukhuset och sen 480:- till på apoteket, och jag mår inte ett dugg bättre, vet fortfarande inte vad det beror på, och jag har ingen jag kan gå tillbaka och fråga heller! Skit känns det!

Tur i alla fall att jag har 5 veckor kvar till BF, så det fortfarande finns hopp om att det ska hinna gå över innan det är dags att föda, för just nu skulel jag nog inte orka det faktiskt! Och bara tanken på att hosta såhär när man är nyförlöst är rätt skrämmande faktiskt!