Hjälp, sambon har målat med oljefärg....
_1302 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    Hjälp, sambon har målat med oljefärg....

    vi renoverar hemma och nu har min sambo av misstag målat golvlister med oljefärg. Det luktar ganska mycket här hemma.

    Är ju i v 38 nu, är det farligt för barnet? Eller är det värst när den håller på att utvecklas? Vad kan hända?

    Blev jättenojjig nu
  2. 1
    Hjälp, sambon har målat med oljefärg.... vi renoverar hemma och nu har min sambo av misstag målat golvlister med oljefärg. Det luktar ganska mycket här hemma.

    Är ju i v 38 nu, är det farligt för barnet? Eller är det värst när den håller på att utvecklas? Vad kan hända?

    Blev jättenojjig nu
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Vädra vädra vädra! Min sambo är målare och han säger att det inte är bra för dig att andas in ångorna från färgen.
    Om ni har möjlighet ska ni inte ens sova hemma. För att vara på den säkra sidan.

    Alternativet är ju om målningen är koncentrerad till ett rum, stäng dörrar till rummet och isolera dörrapringan med handduk eller liknande.
  4. 2
    Vädra vädra vädra! Min sambo är målare och han säger att det inte är bra för dig att andas in ångorna från färgen.
    Om ni har möjlighet ska ni inte ens sova hemma. För att vara på den säkra sidan.

    Alternativet är ju om målningen är koncentrerad till ett rum, stäng dörrar till rummet och isolera dörrapringan med handduk eller liknande.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar