Hemma från idag, BF 12/2, några fler?!
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Hemma från idag, BF 12/2, några fler?!

    Hej! Vill lära känna fler som ska ha bebbe snart, vi bor i Gröndal. Hör av er!!!
  2. 1
    Hemma från idag, BF 12/2, några fler?! Hej! Vill lära känna fler som ska ha bebbe snart, vi bor i Gröndal. Hör av er!!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Hallå där min bebis är beräknad 16/2 o jag bor i åkersberga, så på andra sidan stan..
  4. 2
    Hallå där min bebis är beräknad 16/2 o jag bor i åkersberga, så på andra sidan stan..
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Hej! Kul att du svarade
    Är du också hemma nu?
  6. 3
    Hej! Kul att du svarade
    Är du också hemma nu?
  7. Medlem sedan
    Sep 2012
    #4
    Jag har varit hemma sen i mitten av december på grund av foglossningar och grov halsbränna. Börjar bli tråkigt hemma nu!
  8. 4
    Jag har varit hemma sen i mitten av december på grund av foglossningar och grov halsbränna. Börjar bli tråkigt hemma nu!
  9. Medlem sedan
    Mar 2011
    #5
    Men så roligt! Vi har BF samma dag! Vi bor i Sundsvall!
  10. 5
    Men så roligt! Vi har BF samma dag! Vi bor i Sundsvall!
  11. Medlem sedan
    Feb 2009
    #6
    Hej, vi ska ha nr 2 beräknat till 15/2 så vi kanske ses på BB...=) Bor i Bromma, bara en tvärbanan emellan. Mår relativt bra än så länge, har en massa att stå i än så länge men det kommer att lugna ner sig efter nästa fredag. Känns ganska bra att ha det lite körigt så att jag slipper tänka så mycket och är tacksam över att jag inte har några allvarliga komplikationer än så länge. Vi hörs!
  12. 6
    Hej, vi ska ha nr 2 beräknat till 15/2 så vi kanske ses på BB...=) Bor i Bromma, bara en tvärbanan emellan. Mår relativt bra än så länge, har en massa att stå i än så länge men det kommer att lugna ner sig efter nästa fredag. Känns ganska bra att ha det lite körigt så att jag slipper tänka så mycket och är tacksam över att jag inte har några allvarliga komplikationer än så länge. Vi hörs!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar