Mår illa igen
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Mår illa igen

    Åh fy, nu i några dagar typ 3 har jag börjat på illa igen, måste äta typ varje 1,5 h för att inte få kräkkänslor är i v.22 nu, någon mer som känner så? Sedan så fick jag Antibiotika 10 dar för det hemska kattbettet. Det ska man ta på fastande mage 1 h innan mat eller 2 h efter. Det gäller att tänka till för mig helt enkelt, tog en tablett nu, mår illa men får hålla ut till lunch på nått sett. Åh jag som tom undviker värktabletter, känns sjukt jobbigt att nu pilla i sig 3 tabletter om dan .
  2. 1
    Mår illa igen Åh fy, nu i några dagar typ 3 har jag börjat på illa igen, måste äta typ varje 1,5 h för att inte få kräkkänslor är i v.22 nu, någon mer som känner så? Sedan så fick jag Antibiotika 10 dar för det hemska kattbettet. Det ska man ta på fastande mage 1 h innan mat eller 2 h efter. Det gäller att tänka till för mig helt enkelt, tog en tablett nu, mår illa men får hålla ut till lunch på nått sett. Åh jag som tom undviker värktabletter, känns sjukt jobbigt att nu pilla i sig 3 tabletter om dan .
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Hej!

    Vet hur det känns. Var sjukskriven i 5-6 veckor i början sen jobbade jag 50% pga av illamående.. Nu känns det som om allt har kommit tillbaka igen sen 3-4 dagar. Är hemma från jobbet just nu funkar ju inte att hela tiden må illa, känna sig svimfärdig på jobbet. Hjälper inte alltid att äta heller=(

    Men men försöker tänka att det är för något bra=)
  4. 2
    Hej!

    Vet hur det känns. Var sjukskriven i 5-6 veckor i början sen jobbade jag 50% pga av illamående.. Nu känns det som om allt har kommit tillbaka igen sen 3-4 dagar. Är hemma från jobbet just nu funkar ju inte att hela tiden må illa, känna sig svimfärdig på jobbet. Hjälper inte alltid att äta heller=(

    Men men försöker tänka att det är för något bra=)
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Ja tack, det är lätt att glömma att det är för något bra som sååå längtat efter, ska komma ihåg det .
  6. 3
    Ja tack, det är lätt att glömma att det är för något bra som sååå längtat efter, ska komma ihåg det .
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Men fyydåå! jag bävar om mitt illamående tänker återkomma! :-o hoppas ni mår bättre snart igen!
  8. 4
    Men fyydåå! jag bävar om mitt illamående tänker återkomma! :-o hoppas ni mår bättre snart igen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar