Halvtid idag! :-D
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Halvtid idag! :-D

    Och jag måste nog börja inse att det faktiskt kommer en bebis till sommarn! hahah ujujuj.. ;-P
  2. 1
    Halvtid idag! :-D Och jag måste nog börja inse att det faktiskt kommer en bebis till sommarn! hahah ujujuj.. ;-P
  3. Medlem sedan
    Oct 2012
    #2
    Haha ja det är nog dags att inse det :P
    Jag har precis börjat känna rörelser i magen och det är inte lite hon rör sig heller...hihi...så jag inser oxå det nu :P
  4. 2
    Haha ja det är nog dags att inse det :P
    Jag har precis börjat känna rörelser i magen och det är inte lite hon rör sig heller...hihi...så jag inser oxå det nu :P
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Grattis, en stor milstolpe
  6. 3
    Grattis, en stor milstolpe
  7. Medlem sedan
    Oct 2012
    #4
    Ja grattis en stor milstolpe som sagt. Hur resonerar ni andra om nästa "stolpe" Jag tänker att man gått ut v.26 då chansen för överlevnad verkar rätt bra om nu det hela skulle sätta igång !
  8. 4
    Ja grattis en stor milstolpe som sagt. Hur resonerar ni andra om nästa "stolpe" Jag tänker att man gått ut v.26 då chansen för överlevnad verkar rätt bra om nu det hela skulle sätta igång !
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Nästa milstolpe för mig är tvåsiffrigt, 99 dagar till BF
  10. 5
    Nästa milstolpe för mig är tvåsiffrigt, 99 dagar till BF
  11. Medlem sedan
    Oct 2012
    #6
    hmmm. det blir v.30 om jag räknar rätt. Ja det är ju ett bra mål liksom då även sista 10v
  12. 6
    hmmm. det blir v.30 om jag räknar rätt. Ja det är ju ett bra mål liksom då även sista 10v
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    Ja både vecka 26 och 30 låter som bra milstolpar! va fränt nu börjar jag börjar känna lite längtan å glädje och spänning på riktigt! hihi
    Nu vill jag ha luckan på magen igen å tjyvkika lite när andan faller på! haha :-P
  14. 7
    Ja både vecka 26 och 30 låter som bra milstolpar! va fränt nu börjar jag börjar känna lite längtan å glädje och spänning på riktigt! hihi
    Nu vill jag ha luckan på magen igen å tjyvkika lite när andan faller på! haha :-P
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8
    Åh, vad härligt! Nu börjar det kännas begripligt =)
  16. 8
    Åh, vad härligt! Nu börjar det kännas begripligt =)
  17. Medlem sedan
    Mar 2002
    #9
    Jag har 126 dagar kvar idag, och har gjort 22 fulla veckor idag. Så det blir i slutet av vecka 26!
  18. 9
    Jag har 126 dagar kvar idag, och har gjort 22 fulla veckor idag. Så det blir i slutet av vecka 26!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar