RUL idag! :D
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    RUL idag! :D

    Trodde jag va 19+0 idag men blir det på söndag istället, istället för 25-26 så är det 29 istället. Könet gick inte att se på våran lilla spralliga bebis Men det va en bebis! Fick med mig världens sötaste bild hem när den "kikade upp" ifrån en av kullerbyttorna. Både jag och sambon har gått runt med varsitt fånigt leende nu

    Jag va ju så nervös innan, men så.. "Åh, det är ju en bebis där!" Åååh!
    Victoria

    - Dotter 28/6-13 <3
  2. 1
    RUL idag! :D Trodde jag va 19+0 idag men blir det på söndag istället, istället för 25-26 så är det 29 istället. Könet gick inte att se på våran lilla spralliga bebis Men det va en bebis! Fick med mig världens sötaste bild hem när den "kikade upp" ifrån en av kullerbyttorna. Både jag och sambon har gått runt med varsitt fånigt leende nu

    Jag va ju så nervös innan, men så.. "Åh, det är ju en bebis där!" Åååh!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Vilken tur att det var en bebis!
    Om det är en flicka eller pojke får ni ju veta tids nog ändå
  4. 2
    Vilken tur att det var en bebis!
    Om det är en flicka eller pojke får ni ju veta tids nog ändå
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Åh vilken livlig rackare stort grattis och vad gör några dagar hit och dit, det är ju endast 8% av alla som föder som verkligen föder den satta dagen, oddsen är emot oss .
  6. 3
    Åh vilken livlig rackare stort grattis och vad gör några dagar hit och dit, det är ju endast 8% av alla som föder som verkligen föder den satta dagen, oddsen är emot oss .
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Grattis till den livliga bebben i maggen! haha har åxå en livlig rackare! hihi
  8. 4
    Grattis till den livliga bebben i maggen! haha har åxå en livlig rackare! hihi
  9. Medlem sedan
    Jun 2012
    #5
    Grattis, visst är det härligt. Jag satt och grät i bilen på väg till min pappa efter RUL. Min lilla tjej i magen är oxå väldigt livlig.
  10. 5
    Grattis, visst är det härligt. Jag satt och grät i bilen på väg till min pappa efter RUL. Min lilla tjej i magen är oxå väldigt livlig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar