Känner utanpå! :-D
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Känner utanpå! :-D

    Alltså ikväll KÄNDE jag faktiskt utanpå med handen! v.20 nu och ikväll har minibruden kickat rejält därinnifrån! Tydligare bara sen igår tycker jag! Hon blir la inspirerad av gladiatorerna.. Min 7årsbrud kände åxå en bump av lillasyster! Coolt! Å det trots att det är en del vaddering emellan! hihi :P Tycker om när det blir tydligare å tydligare= verkligare å verkligare
  2. 1
    Känner utanpå! :-D Alltså ikväll KÄNDE jag faktiskt utanpå med handen! v.20 nu och ikväll har minibruden kickat rejält därinnifrån! Tydligare bara sen igår tycker jag! Hon blir la inspirerad av gladiatorerna.. Min 7årsbrud kände åxå en bump av lillasyster! Coolt! Å det trots att det är en del vaddering emellan! hihi :P Tycker om när det blir tydligare å tydligare= verkligare å verkligare
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Så mysigt!
  4. 2
    Så mysigt!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Åh vad härligt! Jag är ju några veckor efter dig och har moderkakan i fram, så då vet jag att det snart är dags =)
  6. 3
    Åh vad härligt! Jag är ju några veckor efter dig och har moderkakan i fram, så då vet jag att det snart är dags =)
  7. Medlem sedan
    Jun 2012
    #4
    Jag väntar och väntar på att få känna sparkar, vet ju att hon är livlig men känner ändå inget.
    Jäkla moderkaka varför alltid i framvägg.

    Men men sen sitter man och gnäller på att det gör ont i revbenen av sparkarna istället
  8. 4
    Jag väntar och väntar på att få känna sparkar, vet ju att hon är livlig men känner ändå inget.
    Jäkla moderkaka varför alltid i framvägg.

    Men men sen sitter man och gnäller på att det gör ont i revbenen av sparkarna istället
  9. Medlem sedan
    Oct 2012
    #5
    Åh vad jag längtar till att kunna visa både sambo och lillkillen att det är någon där inne som rör sig, än så länge så är det bara jag som känner. Vad kul för er!
  10. 5
    Åh vad jag längtar till att kunna visa både sambo och lillkillen att det är någon där inne som rör sig, än så länge så är det bara jag som känner. Vad kul för er!
  11. Medlem sedan
    Oct 2012
    #6
    Jag längtar efter att min sambo ska få känna hur det rör sig där inne, men det är ju så olika när det känns. Jag tror vi kommer få vänta nån eller några veckor till (20+6).
  12. 6
    Jag längtar efter att min sambo ska få känna hur det rör sig där inne, men det är ju så olika när det känns. Jag tror vi kommer få vänta nån eller några veckor till (20+6).
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar