Äntligen!
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Äntligen!

    Idag har jag fått många buffar i handen! Hoppas sambon kan få känna senare också
    Är i v.23, så vi har väntat på detta länge nu (moderkakan fram för första gången).
  2. 1
    Äntligen! Idag har jag fått många buffar i handen! Hoppas sambon kan få känna senare också
    Är i v.23, så vi har väntat på detta länge nu (moderkakan fram för första gången).
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    hihi vad skoj!
  4. 2
    hihi vad skoj!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Åh vad härligt! Jag är ju några veckor efter dig och har moderkakan i fram, så då vet jag att det snart är dags =)
  6. 3
    Åh vad härligt! Jag är ju några veckor efter dig och har moderkakan i fram, så då vet jag att det snart är dags =)
  7. Medlem sedan
    Oct 2012
    #4
    Åh då borde det inte vara länge kvar för mig, jag kanske kännt men vet inte riktigt säkert, jag längtar tills sambon även känner .
  8. 4
    Åh då borde det inte vara länge kvar för mig, jag kanske kännt men vet inte riktigt säkert, jag längtar tills sambon även känner .
  9. Medlem sedan
    Oct 2012
    #5
    Åh vad mysigt! Jag har känt av lite rörelse där inne, vissa lite "hårdare" än andra.. Men sambon har inte känt än, han har handen på magen varje kväll ihopp om att få känna Men är i v. 19+1 nu.

    Har moderkakan bak sa hon på RUL.
  10. 5
    Åh vad mysigt! Jag har känt av lite rörelse där inne, vissa lite "hårdare" än andra.. Men sambon har inte känt än, han har handen på magen varje kväll ihopp om att få känna Men är i v. 19+1 nu.

    Har moderkakan bak sa hon på RUL.
  11. Medlem sedan
    Dec 2008
    #6
    Vi kände på utsidan förra veckan, var då i vecka 21 trodde jag skulle behöva vänta ännu längre eftersom jag också har moderkakan fram. I helgen kunde jag med handen känna hur han vände sig
    Amanda

    ​N 130620, bebis bf 160813
  12. 6
    Vi kände på utsidan förra veckan, var då i vecka 21 trodde jag skulle behöva vänta ännu längre eftersom jag också har moderkakan fram. I helgen kunde jag med handen känna hur han vände sig
  13. Medlem sedan
    Mar 2000
    #7
    Mysigt!

    Då kanske jag/maken kan hoppas på detsamma snart, jag är i vecka 22 nu.

    Har också moderkakan i framvägg för första gången, lite ovant. Var så inställd på att den skulle ligga i bakvägg som de tidigare fyra gångerna att jag på RUL sa till barnmorskan: "Och moderkakan, den ligger väl i bakvägg?!" =)

    Jag kände rörelser tidigt ändå, första i vecka 11 - 12. Men nu väntar ju resten av familjen otåligt på att få känna.
  14. 7
    Mysigt!

    Då kanske jag/maken kan hoppas på detsamma snart, jag är i vecka 22 nu.

    Har också moderkakan i framvägg för första gången, lite ovant. Var så inställd på att den skulle ligga i bakvägg som de tidigare fyra gångerna att jag på RUL sa till barnmorskan: "Och moderkakan, den ligger väl i bakvägg?!" =)

    Jag kände rörelser tidigt ändå, första i vecka 11 - 12. Men nu väntar ju resten av familjen otåligt på att få känna.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar