Känner inget!
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2012
    #1

    Känner inget!

    Börjar bli riktigt frustrerad nu. Har BF imorgon och känner inget. Knappt några sammandragningar. Känner snart att jag bara vill lägga mig och gråta. Har varit sjukskriven i 6 månader och klarar inte av att vänta längre. Kom ut!
  2. 1
    Känner inget! Börjar bli riktigt frustrerad nu. Har BF imorgon och känner inget. Knappt några sammandragningar. Känner snart att jag bara vill lägga mig och gråta. Har varit sjukskriven i 6 månader och klarar inte av att vänta längre. Kom ut!
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Kan bara tänka mig frustrationen.. Men de är ju väldigt vanligt att man går över tiden. Sen får ju vissa inga förvärkar för att sen vattnet ska gå och de är full fart Kanske är så för dig?

    Själv har jag BF den 16de och har haft förvärkar i 2 veckor redan.. Tungt och jobbigt kan jag meddela.. :P
  4. 2
    Kan bara tänka mig frustrationen.. Men de är ju väldigt vanligt att man går över tiden. Sen får ju vissa inga förvärkar för att sen vattnet ska gå och de är full fart Kanske är så för dig?

    Själv har jag BF den 16de och har haft förvärkar i 2 veckor redan.. Tungt och jobbigt kan jag meddela.. :P
  5. Medlem sedan
    Jun 2012
    #3
    Det hjälper att klaga, för nu har den härliga slemproppen gått iallafall. Kanske bebben kommer inom någon dag el två
  6. 3
    Det hjälper att klaga, för nu har den härliga slemproppen gått iallafall. Kanske bebben kommer inom någon dag el två
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Oh! Då ska jag börja klaga direkt

    Härligt att veta att det snart, snart är en bebis i famnen. Jag har ju inte bf förns 27e så jag får dock vänta. Men på fredag är bebis "klar" så jag hoppas att jag slipper vänta till mars iaf
  8. 4
    Oh! Då ska jag börja klaga direkt

    Härligt att veta att det snart, snart är en bebis i famnen. Jag har ju inte bf förns 27e så jag får dock vänta. Men på fredag är bebis "klar" så jag hoppas att jag slipper vänta till mars iaf
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5
    Klockrent
  10. 5
    Klockrent
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar