Ett plus även här
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Ett plus även här

    Skickade iväg maken för att köpa ett gravtest för några timmar sedan och testade mig direkt när han kom innanför dörren :-)

    Det blev ganska snabbt positivt. :-D

    Har bf 16/10.
    Behandla andra som du själv bli behandlad.

    Min blogg: http://jeswi.blogspot.com
  2. 1
    Ett plus även här Skickade iväg maken för att köpa ett gravtest för några timmar sedan och testade mig direkt när han kom innanför dörren :-)

    Det blev ganska snabbt positivt. :-D

    Har bf 16/10.
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Stort Grattis till ER!!!
    Själv får jag vänta ett tag till, BIM 17/2. Hoppas
  4. 2
    Stort Grattis till ER!!!
    Själv får jag vänta ett tag till, BIM 17/2. Hoppas
  5. M m nr 4
    #3
    Grattis till plusset!!
  6. 3
    Grattis till plusset!!
  7. M m nr 4
    #4
    Håller tummarna för att även du plussar!
  8. 4
    Håller tummarna för att även du plussar!
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Grattis!
  10. 5
    Grattis!
  11. M m nr 4
    #6
    Kikade in på din blogg nyss och såg att även du har problem med ryggen. Diskbråck?
    Det har jag mellan L5 och S1, opererades akut för 3 år sedan och fick tyvärr tillbaka det nu innan jul... Usch och fy för ont i rygg och framför allt under en graviditet. Hoppas att inte graviditeten blir allt för jobbig (varken för dig el mig) =)
  12. 6
    Kikade in på din blogg nyss och såg att även du har problem med ryggen. Diskbråck?
    Det har jag mellan L5 och S1, opererades akut för 3 år sedan och fick tyvärr tillbaka det nu innan jul... Usch och fy för ont i rygg och framför allt under en graviditet. Hoppas att inte graviditeten blir allt för jobbig (varken för dig el mig) =)
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Jag har oxå diskbråck på L5/S1. Även en utbuktning på L4/L5. Är lite orolig för hur det kommer kännas senare i grav, men håller tummarna för att det inte blir värre iaf.
    Behandla andra som du själv bli behandlad.

    Min blogg: http://jeswi.blogspot.com
  14. 7
    Jag har oxå diskbråck på L5/S1. Även en utbuktning på L4/L5. Är lite orolig för hur det kommer kännas senare i grav, men håller tummarna för att det inte blir värre iaf.
  15. Anonym
    #8
    Grattis till ditt + och stort lycka till framöver!
  16. 8
    Grattis till ditt + och stort lycka till framöver!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar