Lite extra kär
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Lite extra kär

    Alltså igår kväll när vi hade gått och lagt oss så höll bebis på å buffa där inne i magen och när hon sen inte buffade och jag tryckte till magen så buffade hon direkt tillbaks och jag kände den utanpå magen!!! Va inte alls beredd på det och sa till maken att jag kände av henne utanpå så han tog sin hand och tryckte till och fick direkt en buff tillbaks i handen... han gjorde det flera gånger och hon buffade tillbaks varje gång... Åååh jag blev sådär extra kär i henne nu... såå mysigt! Längtar ännu mer efter att få träffa henne nu! <3
    Loijsan med fem små trollungar!!!
  2. 1
    Lite extra kär Alltså igår kväll när vi hade gått och lagt oss så höll bebis på å buffa där inne i magen och när hon sen inte buffade och jag tryckte till magen så buffade hon direkt tillbaks och jag kände den utanpå magen!!! Va inte alls beredd på det och sa till maken att jag kände av henne utanpå så han tog sin hand och tryckte till och fick direkt en buff tillbaks i handen... han gjorde det flera gånger och hon buffade tillbaks varje gång... Åååh jag blev sådär extra kär i henne nu... såå mysigt! Längtar ännu mer efter att få träffa henne nu! <3
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Det är ju så underbart! Att man kan kommunicera med den lilla långt innan hon kommer ut
  4. 2
    Det är ju så underbart! Att man kan kommunicera med den lilla långt innan hon kommer ut
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    hihi har åxå vart med om det! att lillskruttan buffar tillbaka! skitfränt ju!
  6. 3
    hihi har åxå vart med om det! att lillskruttan buffar tillbaka! skitfränt ju!
  7. Medlem sedan
    Jul 2012
    #4
    härligt med knuffar tillbaka! Min kotte verkar bara bli förnärmad när jag knuffar - då slutar det sparkas
  8. 4
    härligt med knuffar tillbaka! Min kotte verkar bara bli förnärmad när jag knuffar - då slutar det sparkas
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar