Oj
_1310 Oktoberbarn
  1. Nyplussad
    #1

    Oj

    Jag hade inte tänkt mig något barn till just nu, men blev jätteglad att få ett plus igår. Mina andra barn är ju så fina och så skall vi få ett till.

    Mycket tankar dock, hur skall vi orka med alla, detta blir 4e. Vad skall andra säga, skall försöka att inte bry mig.

    Har faktiskt inte ens berättat för mannen än, tänkte att jag suger på karamellen ett tag.
  2. 1
    Oj Jag hade inte tänkt mig något barn till just nu, men blev jätteglad att få ett plus igår. Mina andra barn är ju så fina och så skall vi få ett till.

    Mycket tankar dock, hur skall vi orka med alla, detta blir 4e. Vad skall andra säga, skall försöka att inte bry mig.

    Har faktiskt inte ens berättat för mannen än, tänkte att jag suger på karamellen ett tag.
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Stort Grattis.
    Skit i vad andra tycker och tänker
    Du är ju glad över beskedet, klart ni kommer orka
  4. 2
    Stort Grattis.
    Skit i vad andra tycker och tänker
    Du är ju glad över beskedet, klart ni kommer orka
  5. M m nr 4
    #3
    Grattis!! Jag känner precis som du. Detta var inte planerat och vad ska alla andra säga... Men samtidigt känns det underbart att få utöka barnaskaran med ännu en underbaring!
  6. 3
    Grattis!! Jag känner precis som du. Detta var inte planerat och vad ska alla andra säga... Men samtidigt känns det underbart att få utöka barnaskaran med ännu en underbaring!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Grattis!!
    Jag väntar nr fem och vet att jag kommer få massor av kommentarer av släkt och vänner. Men jag bryr mig inte!
    Detta är något som jag och hela min familj har längtat efter länge nu :-)
    Behandla andra som du själv bli behandlad.

    Min blogg: http://jeswi.blogspot.com
  8. 4
    Grattis!!
    Jag väntar nr fem och vet att jag kommer få massor av kommentarer av släkt och vänner. Men jag bryr mig inte!
    Detta är något som jag och hela min familj har längtat efter länge nu :-)
  9. Nyplussad
    #5
    Jag vet att man skall strunta i vad andra tänker och tycker, men det är en sak att tänka det och sedan en sak att göra det.

    Men du har helt rätt.
  10. 5
    Jag vet att man skall strunta i vad andra tänker och tycker, men det är en sak att tänka det och sedan en sak att göra det.

    Men du har helt rätt.
  11. Medlem sedan
    Nov 2011
    #6
    Vi väntar oxå nr 4. De andra barnen är född augusti 2009, oktober 2010 och maj 2012. Har oxå fundera kring va andra ska tycka å om jag/vi orkar. Men nu när vi ha bestämt oss känns allt underbart! (Min sambo jobbar på annan ort varannan vecka)
  12. 6
    Vi väntar oxå nr 4. De andra barnen är född augusti 2009, oktober 2010 och maj 2012. Har oxå fundera kring va andra ska tycka å om jag/vi orkar. Men nu när vi ha bestämt oss känns allt underbart! (Min sambo jobbar på annan ort varannan vecka)
  13. M m nr 4
    #7
    Grattis! 4 stycken tättisar! Det blir fullt upp =)
    Vad många vi verkar vara som väntar fjärde barnet =)
  14. 7
    Grattis! 4 stycken tättisar! Det blir fullt upp =)
    Vad många vi verkar vara som väntar fjärde barnet =)
  15. Anonym
    #8
    Grattis till + och härligt med en stor familj! Lycka till med fortsättningen
  16. 8
    Grattis till + och härligt med en stor familj! Lycka till med fortsättningen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar