Ensam igen då :(
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2012
    #1

    Ensam igen då :(

    Får fixa den här graviditeten själv, bebis pappa har hittat en ny med 2 barn. *suck*

    Fast det var väntat men ändå väldigt jobbigt. Fixade det när jag väntade 4:an så det blir väl inte så mycket annorlunda den här gången.

    Lite jobbigt med snittet bara,min 18 åring får väl följa med och ta hand om lillasyster första timmarna.

    Vilken skit dag det här blev
  2. 1
    Ensam igen då :( Får fixa den här graviditeten själv, bebis pappa har hittat en ny med 2 barn. *suck*

    Fast det var väntat men ändå väldigt jobbigt. Fixade det när jag väntade 4:an så det blir väl inte så mycket annorlunda den här gången.

    Lite jobbigt med snittet bara,min 18 åring får väl följa med och ta hand om lillasyster första timmarna.

    Vilken skit dag det här blev
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Usch vilket pucko till karl! Hur tusan tänker han =(
  4. 2
    Usch vilket pucko till karl! Hur tusan tänker han =(
  5. Medlem sedan
    Jun 2012
    #3
    Ja du hur tänker han, vi har inte bott tillsammans men har ändå levt väldigt när varandra i 3 år.
    Jag upptäckte detta då det stod en ny bil på hans plats och en tjej stod och rökte på hans balkong. Idag kom hon med sina två små.
    Har nu konfronterat honom utan resultat, han vågar väl inte antar jag.
    Jag har valt helt fel pappa till mitt lilla barn, tyvärr. Men det blir ensam vårdnad och allt det där för jag litar inte på honom alla gånger.
    Har ingen annan att skylla på än mig själv, tur att jag har stor familj som stöttar mig.
  6. 3
    Ja du hur tänker han, vi har inte bott tillsammans men har ändå levt väldigt när varandra i 3 år.
    Jag upptäckte detta då det stod en ny bil på hans plats och en tjej stod och rökte på hans balkong. Idag kom hon med sina två små.
    Har nu konfronterat honom utan resultat, han vågar väl inte antar jag.
    Jag har valt helt fel pappa till mitt lilla barn, tyvärr. Men det blir ensam vårdnad och allt det där för jag litar inte på honom alla gånger.
    Har ingen annan att skylla på än mig själv, tur att jag har stor familj som stöttar mig.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Fy sjutton. Hur kan man göra så???
    Vilken idiot
  8. 4
    Fy sjutton. Hur kan man göra så???
    Vilken idiot
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Nämen fyjäklar va trist! :-o Tur i oturen att du vet att du klarar av det, för det gör man ju, men skittrist ändå! Kram!
  10. 5
    Nämen fyjäklar va trist! :-o Tur i oturen att du vet att du klarar av det, för det gör man ju, men skittrist ändå! Kram!
  11. Medlem sedan
    Jun 2012
    #6
    Grät ut ordentligt igår, tur att barnen fixar en ledsen mamma.
    Känns lite bättre idag, har bokat in min bästis till snittet. Hon va med när lilla 4:an föddes och jag skulle inte välja någon annan.

    Pappan får hälsa på på BB när vi har landat.
  12. 6
    Grät ut ordentligt igår, tur att barnen fixar en ledsen mamma.
    Känns lite bättre idag, har bokat in min bästis till snittet. Hon va med när lilla 4:an föddes och jag skulle inte välja någon annan.

    Pappan får hälsa på på BB när vi har landat.
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7
    Men...
    Vilken idiot!
    Å andra sidan, visst klarar du dig och bättre utan ett sånt rikspucko på halsen!

    Kramar och goda tankar till dig <3
  14. 7
    Men...
    Vilken idiot!
    Å andra sidan, visst klarar du dig och bättre utan ett sånt rikspucko på halsen!

    Kramar och goda tankar till dig <3
  15. Medlem sedan
    Oct 2012
    #8
    Åh fy vad trist, men vad bra att du har en bästa vän som kan ställa upp, och i längden är/låter han som ingen man som kommer göra dig lycklig, du kommer klara dig bra, man löser det och vad skönt att ni inte bor ihop och får ta hela den biten med. Stor kram till dig och din vackra bebis.
  16. 8
    Åh fy vad trist, men vad bra att du har en bästa vän som kan ställa upp, och i längden är/låter han som ingen man som kommer göra dig lycklig, du kommer klara dig bra, man löser det och vad skönt att ni inte bor ihop och får ta hela den biten med. Stor kram till dig och din vackra bebis.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar