Fixerad, rörlig eller ruckbar.
_1303 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Fixerad, rörlig eller ruckbar.

    Min bebis är enligt BM mellan rörlig och ruckbar. Hur ligger era bebisar till?
    Undrar om bebis fortfarande kan vända sig och så om den ligger som den ligger nu?
  2. 1
    Fixerad, rörlig eller ruckbar. Min bebis är enligt BM mellan rörlig och ruckbar. Hur ligger era bebisar till?
    Undrar om bebis fortfarande kan vända sig och så om den ligger som den ligger nu?
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Om den ligger mellan rörlig och ruckbar så håller den nog på att ska fixera sig nu

    Sist jag var till BM så var den fortfarande rörlig. Ska dit igen på onsdag, så då får vi se om det är någon som alls tänker fixera sig någongång
    Bian
  4. 2
    Om den ligger mellan rörlig och ruckbar så håller den nog på att ska fixera sig nu

    Sist jag var till BM så var den fortfarande rörlig. Ska dit igen på onsdag, så då får vi se om det är någon som alls tänker fixera sig någongång
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    v 37+0 och har en fortfarande rörlig bebis! Undrar om det är någon som alls vill ut någon gång
  6. 3
    v 37+0 och har en fortfarande rörlig bebis! Undrar om det är någon som alls vill ut någon gång
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Är man omföderska så kan ju bebis vara rörlig fram till förlossningen.
  8. 4
    Är man omföderska så kan ju bebis vara rörlig fram till förlossningen.
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    Jag var hos bm i tisdags. 37+5. Då var bebis i stort sett fixerad, så hon skrev ruckbar.
    Jag tycker gott att bebis kan komma nu. 38+0 idag!
  10. 5
    Jag var hos bm i tisdags. 37+5. Då var bebis i stort sett fixerad, så hon skrev ruckbar.
    Jag tycker gott att bebis kan komma nu. 38+0 idag!
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    3:an och 4:an har inte fixerat sig föränn under förlossningen. Så om bebis är fixerad eller inte påvisar inte hur nära i antågande förlossningen är
  12. 6
    3:an och 4:an har inte fixerat sig föränn under förlossningen. Så om bebis är fixerad eller inte påvisar inte hur nära i antågande förlossningen är
  13. Medlem sedan
    Aug 2012
    #7
    min är fortfarande rörlig och jag är i vecka 35
  14. 7
    min är fortfarande rörlig och jag är i vecka 35
  15. Medlem sedan
    Nov 2012
    #8
    Är i v 35+2 och var hos bm idag och den var fixerad. Det är barn nr 2 och den har legat lågt sen v 30. Min förra kom i v 35+1 så jag är redo
  16. 8
    Är i v 35+2 och var hos bm idag och den var fixerad. Det är barn nr 2 och den har legat lågt sen v 30. Min förra kom i v 35+1 så jag är redo
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar